Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nákupních podmínek na Třeboňsku
KŘÍŽ, Karel
Hlavním cílem práce je zhodnotit nákupní podmínky a geografické rozmístění prodejních jednotek na Třeboňsku. Diplomová práce na téma analýza nákupních podmínek na Třeboňsku se skládá ze dvou hlavních částí. První část literární rešerše představuje teoretickou část.Druhá část diplomové práce je zaměřena prakticky. Je provedena charakteristika zkoumané oblasti a geografická analýza. Pro úplnost informací jsou vedeny polostrukturované rozhovory a dotazníkové šetření. V závěru je vedena diskuze a jsou navržené vlastní návrhy na řešení některých problémů týkající se nakupování na Třeboňsku.
Analýza nákupních podmínek prodejen HUDYsport a Rock Point
Šormová, Alena ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Vašek, Otakar (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou nákupních podmínek pro dvě prodejny s outdoorovým zbožím, HUDYsport a Rock Point. První kapitola je teoretickým podkladem, vymezuje pojem nákupní prostředí a jsou v ní vysvětleny jednotlivé pojmy tvořící nákupní podmínky. Ve druhé kapitole jsou detailně představeny obě analyzované společnosti, především jejich sortiment a služby pro zákazníky. Třetí kapitola se zabývá samotnou analýzou nákupních podmínek v obou prodejnách a jejich hodnocení pomocí dvou metod. První je terénní průzkum a subjektivní hodnocení autorky a druhý je marketingový výzkum pomocí dotazníků.
Analýza nákupních podmínek na Klatovsku
MARTÍNKOVÁ, Zuzana
Hlavním posláním diplomové práce bylo zhodnotit nákupní podmínky na Klatovsku a geograficky vymezit prodejní jednotky na tomto území. Dále zjistit spokojenost zákazníků nakupujících na Klatovsku. Analýza, která byla provedena prostřednictvím terénního šetření, řízených rozhovorů a dotazníkového řízení, pomohla poodhalit problémové oblasti potravinářských i nepotravinářských maloobchodních jednotek ve zkoumané lokalitě, na základě čehož byly doporučeny návrhy na zlepšení.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Čechová, Markéta ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato práce se zabývá nákupními podmínkami ve městě Louny a analýzou chování spotřebitelů nakupujících potravinářské zboží v lounských maloobchodních prodejnách. V teoretické části jsou popsány principy řešení maloobchodní sítě, obchodní vybavenost měst a charakterizovány jednotlivé typy maloobchodních jednotek. Dále se práce zabývá vlivy působící na nákupní chování a shrnuje současný trend chování spotřebitele v České republice. Praktická část práce se zaměřuje na popsání maloobchodních jednotek v Lounech a vyhodnocení výzkumu týkajícího se chování lounských spotřebitelů. Výsledky výzkumu jsou v závěru práce srovnány s celorepublikovými trendy nákupního chování.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybrané lokalitě
Lasáková, Martina ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Vlk, Jaroslav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nákupních podmínek ve městě Ostrava a chováním zákazníků nakupujících potravinářský sortiment v ostravských maloobchodních prodejnách. V první kapitole, jež se zaměřuje na nákupní podmínky z teoretického hlediska, je podrobněji popsána obchodní vybavenost města, územní analýza a typy maloobchodních jednotek. Druhá kapitola práce popisuje faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele a současné trendy v chování českého spotřebitele, jež uvedla společnost INCOMA GfK. Poslední dvě kapitoly práce spadají již do praktické části a je v nich provedena analýza nákupních podmínek a analýza nákupního chování zákazníků. V závěru práce jsou výsledky výzkumu provedeného v Ostravě pomocí dotazníkového šetření shrnuty a porovnány s celorepublikovými trendy zveřejněnými společnosti INCOMA GfK.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníka ve vybraném městě
Michálek, Jakub ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
V teoretické části popisuje tato práce maloobchodní síť a současné trendy v prodeji rychloobrátkového, obzvláště potravinářského zboží. V praktické části je rozebrána vybavenost města Hradce Králové těmito prodejnami, které jsou vzájemně srovnávány podle předem určených kritérií. Dále práce analyzuje chování zákazníka, které bylo zjišťováno pomocí dotazníkového šetření.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Klášterec nad Ohří
Havránková, Irena ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní podmínky a chování zákazníků ve městě Klášterec nad Ohří. Práce se zaměřuje na potravinářský sortiment zboží. První kapitola stručně charakterizuje město Klášterec a jeho okolí. Následující kapitola se zabývá obchodní vybaveností města a popisuje jednotlivé typy větších maloobchodních jednotek. Ve třetí kapitole jsou nastíněny současné trendy nákupního chování zákazníků v České republice. Závěrečná část práce se věnuje výsledkům dotazníkového šetření, které jsou porovnány s celorepublikovými trendy.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Hlinsku
Vokáčová, Lucie ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce má přiblížit maloobchodní situaci na Hlinecku, co se potravinářského zboží a store retailu týká, a zároveň se zaměřuje na průzkum mínění zdejších spotřebitelů, zákazníků řetězců a prodejen ve městě Hlinsku. Práce je rozdělena na tři části. První, teoretická kapitola, charakterizuje obchodní vybavenost Hlinska a hodnotí potravinářské prodejny ve městě, co se týká jejich druhu a velikosti. Jsou zde stanoveny hypotézy a vytvořena mapa prodejen. Druhá část je prakticko-analytická. Skládá z dotazníkového zjišťování v domácnostech v Hlinsku a okolí. Výsledky tohoto šetření jsou zde vyhodnoceny a aplikovány na hypotézy z první kapitoly. Tato kapitola je stěžejní. Třetí závěrečná část je ryze analytická, tvoří ji výpočty zájmové nákupní oblasti pomocí metody obchodní gravitace a zakreslení vnějšího nákupního spádu. Na konec je vypočítána prodejní kapacita města metodou plošného standardu a tato hodnota je porovnána s realitou.
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Chrudim
Vodehnalová, Kateřina ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Práce mapuje nákupní podmínky a nákupní chování v Chrudimi. První část přibližuje Pardubický kraj a město Chrudim. Další část charakterizuje jednotlivé typy maloobchodních prodejen ve městě. Poslední kapitola pomocí dotazníkového šetření zkoumá a vyhodnocuje nákupní chování zákazníků v Chrudimi. Závěr shrnuje a porovnává jednotlivé poznatky s obecnými tendencemi.
Vliv maloobchodu na životní úroveň obyvatelstva
Fischerová, Barbora ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Pohled na maloobchod v souvislosti s životní úrovní obyvatelstva. Nákupní podmínky a kvalitativní ukazatele maloobchodní sítě a jejich vliv na životní úroveň obyvatel. Vývoj životní úrovně obyvatel v 90. letech s důrazem na uvedené ukazatele a aspekty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.