Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelské rozhraní systému pro správu včelstev
Torbin, Evgeny ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Veigend, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření uživatelského rozhraní pro systém správy včelstev a jeho implementace jako multiplatformní aplikace. Uživatel bude moct zobrazovat statistiky o svých úlech, včelnicích a spravovat je. Tyto informace poskytuje server a dostává je ze speciálních senzorů instalovaných přímo v úlech. K řešení tohoto problému byl použít framework Ionic v jazyce JavaScript a webové technologie HTML a CSS. Komunikace se serverem probíhá pomocí REST API. Výsledná aplikace poskytuje interaktivní a uživatelsky přívětivé rozhraní pro správu včelstev, navíc dostupné na různých platformách. Hlavním výsledkem práce je dokázat, že v současné době je možné vytvořit plnohodnotnou aplikaci i bez znalosti technologií specifických pro určité platformy. Díky tomuto přístupu je vývoj podobných projektů levnější, efektivnější a mnohem rychlejší.
Sdílená doprava pro pracovníky nemocnice
Lukášek, Ondřej ; Herout, Adam (oponent) ; Tesařová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na návrh a vývoj mobilní aplikace pro zaměstnance Fakultní nemocnice Olomouc, kteří čelí problému s nedostatkem parkovacích míst v areálu. Aplikace řeší tuto situaci prostřednictvím sdílených jízd při cestách do práce a z práce. Je implementována pro platformy Android a iOS ve frameworku React Native, s použitím cloudové služby Firebase jako backend. Hlavním přínosem této práce je propracovaný uživatelský výzkum, kterého se účastnilo přes 1000 zaměstnanců nemocnice. Kromě výzkumu a celkově mobilního vývoje řeší práce samotnou implementaci aplikace s využitím moderních přístupů. Výsledná aplikace je připravena na brzké vydání a pilotní provoz v nemocnici, čímž představuje důležitý krok směrem k praktickému nasazení v reálném prostředí.
Security Analysis and Hardening of Multiplatform Application
Hráček, Ondřej ; Reš, Jakub (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
My aim was to make my application more secure. The application consists of multiple parts which had to be analysed, updated and tested for further vulnerabilities. I used automated tools to analyze the security concerns of the application. To mitigate all the major security risks, I followed an online guide published by OWASP and hardened the security of two main parts of the application. Finally, I have analysed the security of the application once again using automated tools and penetration testing. As a result, I found out that the major vulnerabilities have been fixed and the most common attacks have been made impossible. The contribution of this thesis is showing how important security concerns and planning are in the whole development cycle of any application and how vulnerable applications can be without secure development practices in mind. However, fixing these mistakes and security hardening is possible and can greatly improve the security of any application.
Mobilní aplikace pro správu osobních financí
Straka, Jiří ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh a vývoj multiplatformní aplikace pro správu osobních financí. Práce je rozdělena na tři části, první popisuje teoretický úvod do osobních financí, finančního řízení a technologií k návrhu a vývoji multiplatformních aplikací. Druhá část obsahuje analýzu současného stavu na trhu s mobilními operačními systémy, analýzu existujících řešení a analýzu trendů v mobilních aplikacích. Na základě těchto analýz jsou vypracovány funkční požadavky, nefunkční požadavky a SWOT analýza. V poslední části je popsaná implementace aplikace, její jednotlivé části a databáze. V závěru práce je navržena monetizace aplikace, ekonomické zhodnocení a plánované rozšíření aplikace.
Grafický výukový systém
Hotař, Roman ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Účelem této diplomové práce je přiblížit problematiku návrhu výukového software pro výuku algoritmizace. Práce přistupuje k problému, jak z teoretického hlediska vzdělávání se a učení se novým věcem, tak z praktického pohledu důležitého pro osvojení si procesu algoritmizace. Zabývá se také stavem výuky algoritmizace na českých školách a popisuje výsledný program, který byl v rámci diplomového projektu vytvořen. Přínos této práce spočívá ve shrnutí požadavků, kladených na daný software a implementaci softwaru tohoto typu, na kterém lze názorně demonstrovat problémy a požadavky návrhu programů tohoto druhu. V práci jsou také popsány reakce pedagogů na vytvořenou aplikaci.
Hlasovací zařízení na bázi Bluetooth Low Energy
Vybíral, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového zařízení a uživatelské aplikace pro hlasování. Pro komunikaci je využíváno protokolu Bluetooth Low Energy, kvůli jeho nízkoenergetickým vlastnostem. Výsledkem této práce je plně funkční prototyp periferie odesílající hlas uživatele do klientské aplikace, vytvořené pomocí frameworku Qt, která zpracovává jednotlivé hlasy a zobrazuje výsledky hlasování.
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Omacht, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl vytvoření aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která poskytuje grafický náhled na vnitřní strukturu binárního souboru ve formátu ELF a také umožňuje jednoduchou editaci. Aplikace zvládá načítat poškozené soubory a podporuje platformy Windows, Linux i macOS. Implementována je v jazyce C++ a grafické rozhraní je vytvořeno pomocí knihovny Qt. Pro zobrazení vnitřní struktury souboru ELF byl navrhnut a implementován vlastní diagram.
Nástroje pro tvorbu multiplatformních aplikací
Smíšek, Martin ; Burget, Radim (oponent) ; Lattenberg, Ivo (vedoucí práce)
Cílem práce je rozbor prostředí Xamarin.Forms a implementace aplikace na něm založené. Pro vývoj bylo použito vývojového prostředí Visual Studio. Byly použity externí knihovny Skia.Sharp, Prism, Acr.UserDialogs, sqlite-net-pcl a rda.SocketsForPCL. V implementované aplikaci je více než 90 % kódu sdíleno mezi platformami. Je také zajištěna podpora vícejazyčnosti a konzistence zadaných dat. Aplikace je funkční na zařízeních s opračním systémem Android a desktpových i mobilních zařízeních s Windows 10. Hlavním přínosem této práce je objasnění principů Xamarin.Forms s jejich demonstraci ve formě vytvořené aplikace.
Mobilní aplikace pro vytváření výzev a účast v nich
Plachý, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou návrhu, implementace a testování mobilní aplikace pro operační systémy iOS a Android.   V práci jsem vyvinul aplikaci, která uživatelům umožňuje vytvořit výzvu, pozvat do ní přátele a sledovat jejich postup ve výzvě, což může mít za následek vyšší motivaci ke splnění výzvy pro daného uživatele.   Aplikace byla navržena a vyvíjena s důrazem na názory uživatelů. Nejdříve jsem vytvořil prototyp, který mi posloužil ke zjištění toho, jaké funkce jsou pro uživatele klíčové. Na základě těchto informaci jsem poté vytvořil oficiální verzi aplikace a tu iterativně vylepšoval s ohledem na zpětnou vazbu od testerů.
Multiplatformní aplikace pro verifikaci mluvčího
Görig, Jan ; Matějka, Pavel (oponent) ; Glembek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozpoznáváním mluvčího bez znalosti textu sdělení. Zmiňuje dnes používané způsoby extrakce příznaků a jejich vyhodnocení pomocí směsice Gaussových hustotních funkcí. Praktickým výstupem práce je aplikace pro vizualizaci průběhu rozpoznávání. Návrh aplikace je multiplatformní a využívá knihoven Qt a BSAPI.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.