Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vysílání video streamu na Windows Phone
Jež, Adam ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a realizace aplikace pro mobilní systém Windows Phone, která bude schopna vysílat multimediální tok z kamery mobilního zařízení prostřednictvím paketové sítě. Pro navázání spojení a sjednání podmínek přenosu je využitý protokol RTSP, samotná multimediální data jsou posílána prostřednictvím protokolu RTP. V práci jsou popsány tyto protokoly a navazující protokoly jako RTCP a SDP. Stručně popsaný je také vývoj multimediální aplikace pro Windows Phone. V poslední části práce je rozebrán dopad transportního protokolu na kvalitu videa. Hlavním výsledkem práce je aplikace, která je téměř připravena pro publikování.
Android Music Player with the Song Selection by a Device Context
Chmelařová, Gabriela ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of context-aware mobile application that selects and recommends songs of the music player according to the current context of the device. The device context is obtained from the measured values, which are acquired from the integrated device sensors and from other device system values. The selection of the particular song is based on a machine learning model solution, that classifies the context based on the current data and selects the appropriate song belonging to that context.
Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy
Kubica, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím hloubkových senzorů. A následně, s využitím získaných znalostí, navrhnout uživatelské rozhraní pro práci s multimediálním obsahem, které pro interakci s uživatelem využívá senzor Kinect.
The Use of Multimedia Applications for the Development of Language Training Linguistic Devices in the Teaching of German as a Foreing Language
Borková, Tereza ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Botlík Nuc, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice implementace moderních technologií a multimediálních aplikací do výuky němčiny jako cizího jazyka. První část práce se zaměřuje na vymezení teoretických východisek. Jsou zde představeny důležité pojmy sloužící k lepší orientaci v problematice práce. Dále je popsána role technologií ve společnosti a i ve výuce. Zároveň jsou v této části uvedeny teoretické poznatky k používání moderních technologií v čase pandemie Covid-19 a srovnání frekvence jejich používání před pandemií a po ní, tedy v současné době. V neposlední řadě jsou popsány výhody a úskalí, která přináší používání moderních technologií ve výuce. Rovněž je zde uveden výčet multimediálních aplikací, které lze ve výuce němčiny využít. V další části práce, která je založena na kvantitativním výzkumu, analyzujeme výsledky dotazníkového šetření, které proběhlo u žáků a učitelů 2. stupně základních škol a nižšího stupně víceletých gymnázií. Dospěla jsem k takovým výsledkům, že žáci i pedagogové se staví k využívání moderních technologií ve výuce vesměs pozitivně. Někteří vyučující používají technologie méně, protože zastávají názor, že jsou žáci rozptýleni a nesoustředěni. Naopak žáci vnímají moderní technologie jako prostředek, který je motivuje k lepším výsledkům a přináší do tradiční výuky oživení....
Android Music Player with the Song Selection by a Device Context
Chmelařová, Gabriela ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of context-aware mobile application that selects and recommends songs of the music player according to the current context of the device. The device context is obtained from the measured values, which are acquired from the integrated device sensors and from other device system values. The selection of the particular song is based on a machine learning model solution, that classifies the context based on the current data and selects the appropriate song belonging to that context.
Přínosy a úskalí využívání multimediálních aplikací ve výuce francouzského jazyka
CÍZLOVÁ, Kateřina
Tato diplomová práce se zabývá tematikou začleňování mobilních dotykových zařízení do výuky francouzského jazyka a možnostmi jejich využití v praxi. Teoretická část se věnuje komplexnímu zmapování této problematiky z různých hledisek didaktického, technického a zejména metodického. V praktické části popisujeme výsledky dotazníkového šetření, které zjišťovalo způsoby zapojování mobilních technologií do hodin francouzštiny na českých školách a postoje učitelů k těmto didaktickým prostředkům. Dále je v praktické části představen přehled multimediálních aplikací včetně návrhu konkrétních aktivit, které lze použít při výuce francouzštiny.
Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy
Kubica, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím hloubkových senzorů. A následně, s využitím získaných znalostí, navrhnout uživatelské rozhraní pro práci s multimediálním obsahem, které pro interakci s uživatelem využívá senzor Kinect.
Vysílání video streamu na Windows Phone
Jež, Adam ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh a realizace aplikace pro mobilní systém Windows Phone, která bude schopna vysílat multimediální tok z kamery mobilního zařízení prostřednictvím paketové sítě. Pro navázání spojení a sjednání podmínek přenosu je využitý protokol RTSP, samotná multimediální data jsou posílána prostřednictvím protokolu RTP. V práci jsou popsány tyto protokoly a navazující protokoly jako RTCP a SDP. Stručně popsaný je také vývoj multimediální aplikace pro Windows Phone. V poslední části práce je rozebrán dopad transportního protokolu na kvalitu videa. Hlavním výsledkem práce je aplikace, která je téměř připravena pro publikování.
Využití multimediálních aplikací k propagaci v uměleckém odvětví
Hemzová, Jitka
Text se zabývá možnostmi multimediálních aplikací a jejich užitím v oblasti propagace kreativního sektoru. Teoretická část práce uvádí poznatky o marketingu umění, internetovém marketingu, o multimédiích a herních principech. Zabývá se také technologií Flash, díky níž lze na internet umisťovat složité animované prvky. Praktická část textu aplikuje získané teoretické znalosti při vytváření interaktivní hry sloužící právě k propagaci uměleckých organizací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.