Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy
Kubica, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím hloubkových senzorů. A následně, s využitím získaných znalostí, navrhnout uživatelské rozhraní pro práci s multimediálním obsahem, které pro interakci s uživatelem využívá senzor Kinect.
Slovníkové metody komprese dat
Kubica, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Zvyšující se množství ukládaných a přenášenych dat má za následek potřebu komprese. Pro tyto účely byly vytvořeny mnohé kompresní postupy. Tato práce sa zaměřuje na bezestrátovou kompresi, konkrétně na slovníkové metody. Jsou tu shrnuty poznatky o metodách LZ77 a LZ78. Tyto metody byly pro potřeby této práce implementovány podle jejich formálního popisu v jazyce C++. Výsledkem je podrobná znalost jejich principů, výhod i nevýhod a také možných vylepšení.
Slovníkové metody komprese dat
Kubica, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Zvyšující se množství ukládaných a přenášenych dat má za následek potřebu komprese. Pro tyto účely byly vytvořeny mnohé kompresní postupy. Tato práce sa zaměřuje na bezestrátovou kompresi, konkrétně na slovníkové metody. Jsou tu shrnuty poznatky o metodách LZ77 a LZ78. Tyto metody byly pro potřeby této práce implementovány podle jejich formálního popisu v jazyce C++. Výsledkem je podrobná znalost jejich principů, výhod i nevýhod a také možných vylepšení.
Uživatelské rozhraní založené na zpracování hloubkové mapy
Kubica, Peter ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tradiční uživatelská rozhraní nejsou vždy nejvhodnější variantou ovládání aplikací. Úlohou této práce je seznámit se s problematikou zpracování dat ze senzoru Kinect a analyzovat možnosti ovládání aplikací prostřednictvím hloubkových senzorů. A následně, s využitím získaných znalostí, navrhnout uživatelské rozhraní pro práci s multimediálním obsahem, které pro interakci s uživatelem využívá senzor Kinect.

Viz též: podobná jména autorů
7 Kubica, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.