Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika vzniku a rozvoje komunitního webu
Konáš, Jan ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá metodami tvorby komunitního webu od počáteční myšlenky až po ustálený proces jeho rozvoje. Celkově je práce rozdělená na teoretickou a praktickou část, kde jsou jednotlivé metody rozebrané a aplikované na webovém projektu Ara.cz. Teoretická část práce se zaměřuje na definování hlavních důvodů vzniku komunitního webu a na jednotlivé fáze tvorby a rozvoje webu. Práce se nezabývá technickými aspekty tvorby webu, ale pouze metodami a postupy vedoucími k tvorbě úspěšných komunitních stránek. Celkový výstup z teoretické části je souhrnem všech metod a postupů, jak nejlépe vytvořit komunitu v rámci webu a následně ji udržovat a rozvíjet. Praktická část diplomové práce se následně zabývá aplikací postupů a metod na konkrétní reálný projekt Ara.cz. Na základě vypracovaných analýz a průzkumů trhu je navržena vhodná strategie rozvoje webu do budoucna. Na závěr jsou formulovány způsoby propagace webu a jeho zviditelnění na internetu společně s metodami monetizace komunitního webu.
Metodika budování autoritativního obsahového webu
Totzauer, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Hlavním předmětem práce je návrh metodiky budování autoritativního obsahového webu. V první části práce je analyzován současný stav metodik pro vývoj webových aplikací a softwaru obecně. Dále je analyzována metodika Lean Startup pro tvorbu byznys plánu. V dalších kapitolách je navržena vlastní metodika, která pokrývá všechny kroky tvorby webu. Od samotného nápadu, přechází k tvorbě byznys modelu, vymezení téma webu, určení cílové skupiny, způsobů monetizace, konkurence a konkurenčních výhod. Pokračuje návrhem informační architektury pomocí klasifikační analýzy klíčových slov a multidimenzionálního pohledu na data, kterými jsou vyhledávací dotazy lidí. Pro samotný vývoj webu nabízí analýzu jazyků a nástrojů. Při následném provozu webu online zkoumá možnosti monetizace návštěvnosti. V praktické části je metodika verifikována pomocí definovaných metrik na příkladu návrhu mezinárodního webu v anglickém jazyce na téma recepty na vaření. Výstupem práce je navržená metodika pro autoritativní obsahový web a návrh webu unirecipes.com.
Affiliate marketing
Žlábek, Michal ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Tato práce se zabývá affiliate marketingem a to zejména z pohledu partnera, ale i z pohledu e-shopu. Cílem je zejména podrobně seznámit s principem fungování affiliate marketingu, jeho výhod/nevýhod pro obě strany a dále rozebrání klíčových bodů pro úspešné nasazení affiliate systému na webové stránky. Poznatky jsou čerpány zejména z mých vlastních dlouholetých zkušeností. Práce je logicky rozdělena do 3 celků - obecné vysvětlení affiliate marketingu, rozebrání některých úspěšných programů v ČR a hlavní zásady použití.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.