Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšení zákaznického servisu
Deml, Kamil ; Halva, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením zákaznického servisu v podniku poskytujícím finanční služby. Službou se v tomto případě rozumí převod peněz do celého světa. Pro jeho zkvalitnění jsou použity principy metody Six Sigma a doplněny o poznatky z dalších moderních metod jakosti či řízení podniku. Není snahou zavedení Six Sigma do podniku jen její použití při řešení tohoto problému.
Možnosti využití metody Six Sigma v podniku
Kukla, Jakub ; Fejfarová, Martina (vedoucí práce) ; Huml, Jan (oponent)
Metoda, či celková podniková filozofie zvaná Six Sigma patří v dnešní době k stále využívanějším nástrojům řízení kvality. Tato práce je zaměřena na popis a ukázku praktické aplikace této metody. Teoretická část práce popisuje různé přístupy k této metodě, která může být chápána jako nástroj pro měření chybovosti procesů, styl řízení i metoda kontinuálního zlepšování. Důležitým prvkem filozofie Six Sigma je týmová práce. V práci jsou stručně zmíněny role členů projektového týmu a jejich odpovědnosti. Klíčovým prvkem této práce je potom rozpracování modelu DMAIC, jeho fází a vybraných nástrojů a výstupů, které používá. Kromě tohoto modelu, jsou zde k nalezení i informace o modelu DMADV, který se využívá k navržení nových procesů. Praktická část práce popisuje realizaci vlastního projektu ve společnosti Delmas s.r.o., jehož cílem je zvýšení konverzní schopnosti internetového obchodu. K získání podkladů pro tento projekt je využito kvantitativního a kvalitativního výzkumu, rozhovoru a analýzy vnitropodnikové dokumentace. Získaná data jsou pomocí modelu DMAIC a jeho jednotlivých nástrojů přetransformována do návrhu řešení, které je následně otestováno a zavedeno. V závěrečné části této práce jsou shrnuty dosažené výsledky, ekonomický dopad a další doporučení.
Zlepšení zákaznického servisu
Deml, Kamil ; Halva, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zlepšením zákaznického servisu v podniku poskytujícím finanční služby. Službou se v tomto případě rozumí převod peněz do celého světa. Pro jeho zkvalitnění jsou použity principy metody Six Sigma a doplněny o poznatky z dalších moderních metod jakosti či řízení podniku. Není snahou zavedení Six Sigma do podniku jen její použití při řešení tohoto problému.
Procesní management operačních sálů
Váhalová, Barbora
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací procesů na operačních sálech vy-brané krajské nemocnice. Operační sály jsou místem, kde nalezneme největší spo-třebu materiálů a "lidských zdrojů", jsou místem, kde se setkávají všechny druhy nákladů zdravotnického zařízení a hlavně jsou místem s největším plýtváním zdro-jů. Cílem diplomové práce je tedy optimalizace klíčových procesů probíhajících na operačních sálech ve zdravotnickém zařízení. Optimalizace umožní tyto proce-sy zefektivnit, a tím poskytnout managementu zdravotnického zařízení nástroj pro hospodárné řízení. To vše prostřednictvím vhodných nástrojů a modelů metody Lean Six Sigma.
Aplikace procesní analýzy při řízení kvality a testování software
Popelka, Vladimír ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Chromek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení kvality a testování software. Předmětem teoretické části je vymezení obecného pojetí kvality, popis norem pro oblast hodnocení kvality softwarového produktu a hodnocení kvality procesu tvorby software. Úkolem je seznámit čtenáře s teoretickým rámcem zajišťování kvality software při jeho implementaci, zejména pak s rozborem disciplíny testování. Přidanou hodnotou teoretické části je popis procesního přístupu a vybraných metod zdokonalování procesů. V rámci praktické části je ilustrována ukázka aplikace procesního přístupu při řízení kvality software ve vybrané společnosti, poskytující služby v oblasti informačních technologií. Hlavním cílem praktické části diplomové práce je návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software. Pilířem je zpracování procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software. Pro účely procesní analýzy a návrhu optimalizace budou vytvořeny modely klíčových procesů, jejichž popis bude realizován podle definované šablony. Zmapování současného stavu procesů zajišťování kvality softwarového produktu je doprovázeno hodnocením zralosti těchto procesů. Návrh optimalizace procesů testování a zajišťování kvality software vychází z procesní analýzy stávajícího stavu metodiky testování software a z hodnocení zralosti procesních modelů. Podstatou optimalizace procesů je začlenění změnových požadavků a inovačních záměrů jednotlivých procesů do výsledného stavu návrhu metodiky. Pro měření procesů zajišťování kvality a testování software je provedeno nastavení výkonnostních ukazatelů a jejich mapování na konkrétní procesy. Zmapování současného stavu a návrh optimalizace procesů zajišťování kvality a testování software bude probíhat v souladu s principy modelu DMAIC metody Six Sigma.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.