Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Šmakalová, Petra ; Štola, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro prodejnu stavebnin Gremis s.r.o. ve Velkém Mezirící. Na základe teoretických poznatku a analýzy soucasného stavu prodejny byla zpracována marketingová strategie, která má vést ke zvýšením tržeb a posílení povedomí o existenci prodejny na trhu ve Velkém Mezirící a jeho okolí.
Výzkum využití manažerských nástrojů v praxi
Černý, Michal ; Pajlová, Kateřina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, které mělo za úkol zmapovat používání manažerských nástrojů v soudobé praxi. Respondenty byl vrcholový a střední management společností působících v České republice. Dotazovaní měli odpovědět, co od nástrojů očekávají a co si myslí o různých tvrzeních týkající se parametrů atraktivity trhu a konkurence. Průzkum byl zaměřen především na portfolio analýzu.
Hodnotenie konkurencieschopnosti výrobného podniku
Bakalová, Zuzana
Cílem bakalářské práce je zhodnotit konkurenceschopnost vybraného podniku ABC s.r.o. Práce obsahuje 6 kapitol. V práci jsou vysvětleny pojmy konkurence, konkurenceschopnost. Dále jsou vysvětleny postupy konkrétních metod, které analyzují konkurenceschopnost. V další části je představen podnik ABC s.r.o. Na daný podnik se používají jednotlivé analýzy, které vyhodnocují jeho konkurenceschopnost. Na základě analýzy jsou formulovány doporučení pro podnik, které by měly vést ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Výzkum využití manažerských nástrojů v praxi
Černý, Michal ; Pajlová, Kateřina (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce vyhodnocuje dotazníkové šetření, které mělo za úkol zmapovat používání manažerských nástrojů v soudobé praxi. Respondenty byl vrcholový a střední management společností působících v České republice. Dotazovaní měli odpovědět, co od nástrojů očekávají a co si myslí o různých tvrzeních týkající se parametrů atraktivity trhu a konkurence. Průzkum byl zaměřen především na portfolio analýzu.
Návrh marketingové strategie
Šmakalová, Petra ; Štola, Miroslav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro prodejnu stavebnin Gremis s.r.o. ve Velkém Mezirící. Na základe teoretických poznatku a analýzy soucasného stavu prodejny byla zpracována marketingová strategie, která má vést ke zvýšením tržeb a posílení povedomí o existenci prodejny na trhu ve Velkém Mezirící a jeho okolí.
Marketing mix Regada Česká company, Ltd.
Cinkaničová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Bohuněk, Bohuslav (oponent)
Bakalářská práce přináší teoretické a následně praktické poznatky z oblasti analýzy marketingového mixu a obchodní společnosti Regada Česká, s.r.o., jejíž mateřská společnost je Regada, s.r.o., výrobně-obchodní společnost sídlící na Slovensku. Tím práce nejen systematizuje marketingové znalosti důležité pro život podniku, ale také informuje o spolupráci mateřské a dceřinné společnosti v praxi elektrotechnického průmyslu. Podrobně zpracovává jednotlivé nástroje 4P společnosti. Pozornost je věnována portfólio analýze odbytových schopností a možností, analýze konkurence a SWOT analýze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.