Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti při uvedení nového produktu
Kundrát, Jakub ; Remeš, Jiří (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci a komunikační mix společnosti Shell Czech Republic, a. s. u komplexního B2B produktu palivové karty Shell Card, pro který bude v roce 2019 spuštěn nový systém Mobile Payment. Palivové karty jsou určeny pro dopravní firmy a fleety osobních automobilů. V práci jsou nejprve vysvětleny veškeré důležité marketingové a ekonomické pojmy a nástroje, poté analyzována současná komunikace společnosti. Dále je v práci popsán komplexní produkt palivových karet. Cílem práce je při příležitosti uvedení Mobile Payment navrhnout zlepšení marketingové komunikace pro Shell Card.
Analýza trhu platebních karet v České republice
Tomčík, Alexandr ; Hoffman, Andrej (vedoucí práce) ; Fučík, Vojtěch (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza dostupných dat o trhu platebních karet v ČR v letech 2001-2016. Teoretická část práce se zaměřuje na historii platebních karet a kdy se poprvé dostaly na území České republiky. Dále rozděluje platební karty do několika skupin podle druhu či použité technologie. Hlavním cílem práce je zjistit, jak se vyvíjel karetní trh, která ze společností Visa nebo MasterCard má hlavní podíl na vydávaných platebních kartách a kvantifikovat parametry bezhotovostních plateb v ČR. Z důvodu podobné rozvinutosti bezkontaktního placení je část práce určena srovnání se Slovenskou republikou. Poslední kapitola představuje současné varianty mobilního placení v několika zemích světa a dostupné možnosti v ČR.
M-commerce jako nový fenomén nakupování
Dlouhá, Markéta ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
(česky): Práce se zabývá fenoménem m-commerce. Ve stručné historii je popsán vývoj a zlomové okamžiky pro rozvoj tohoto segmentu a jeho následná adaptace. Dále je pojednáno o typech transakcí, které jsou přes mobilní zařízení realizovány a také o technologiích, které umožnily postupnou proměnu těchto zařízení v multifunkční objekty. Ve čtvrté kapitole se zabývám vyhodnocením praktického výzkumu, který jsem realizovala. Ten byl zaměřen na typologii nákupů, které jsou českými uživateli realizovány přes jejich mobilní zařízení (smartphony a tablety), ve vztahu k mobilní platformě smartphonu, který vlastní.
Metodika testování použitelnosti mobilních zařízení pro bezkontaktní NFC platby
Novotná, Pavla ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Zich, Martin (oponent)
Cílem práce je návrh a experimentální ověření metodiky testování použitelnosti zařízení pro bezkontaktní mobilní NFC platby. Vzhledem k tomu, že se jedná o velmi mladou a flexibilní oblast (m-commerce a použitelnost mobilních zařízení) je třeba k vytvoření metodiky přizpůsobení metod a standardů testování použitelnosti na specifika mobilních zařízení. Přínosem práce je propojení oblasti použitelnosti s oblastí m-commerce a vytvoření metodiky pro testování použitelnosti mobilních zařízení v oblasti mobilních NFC plateb. Tato práce může být přínosem pro společnost, která se rozhodne vstoupit na trh mobilních plateb (jak například na českém trhu poměrně nečekaně udělala firma MOPET CZ s projektem mobito), ale také pro společnosti, které se již oblastí m-commerce zabývají. Částečně může být práce užitečná i jako podklad pro vytvoření vlastní metodiky testování mobilních zařízení, byť k jiným účelům.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.