Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vzdělávací mobilní aplikace v leteckém provozu
Polyakova, Lyudmila ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s novou produktivní formou vzdělávaní m-learning v leteckém provozu. Práce se zaměřuje na mobilní vzdělávací aplikace jak pro piloty, tak i pro letecké mechaniky. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a definice, které s danou problematikou souvisí. Dále jsou popsány kategorie leteckých mobilních vzdělávacích aplikací, jejich dostupnost a použití v praxi. Je uvedena současná situace s leteckými mobilními vzdělávacími aplikacemi ve světě a v České republice. Předmětem praktické části je analýza mobilních vzdělávacích aplikací z leteckého provozu. Analýza jednotlivých aplikací je provedena za pomocí stanovených metrik a SWOT analýzy. Výstupem této analýzy je posouzení, zda jsou zvolené aplikace pro vzdělávání pilotů a leteckých mechaniků vhodné, jednoduché k využívaní a jaké přináší silné, slabé stránky, příležitosti a hrozby.
Analýza trhu m-learningových aplikací
Zahrádka, Adam ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Karkošková, Soňa (oponent)
Tato práce se zaměřuje na oblast mobilního vzdělávání s konkrétním vymezením na využití chytrých telefonů. Dále slouží k představení hlavních platforem na mobilním trhu, jmenovitě iOS a Android, jejich vývoje a digitálními distribučními kanály pro aplikace. Praktická část práce se věnuje analýze a hodnocení vybraných výukových aplikací. To poslouží jako doporučení, na co se v případě mobilního vzdělání zaměřit a také jakou konkrétní platformu zvolit.
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Studnička, Michal ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kopecká, Jana (oponent)
Díky rychlému rozšiřování celé řady mobilních zařízení, které umožňují konzumovat a vytvářet rozmanitý druh obsahu, může být vzdělávání efektivnější než kdykoli předtím. Cílem práce je uvést obecně do problematiky mobilního vzdělávání a definovat teoretická východiska, ze kterých dále práce čerpá. V praktické části je cílem analýza dostupných aplikací, kterých je možné využít v procesu vzdělávání v podnikovém prostředí. Toho je dosaženo jejich popisem a analýzou, která je vytvořena metodou vícekriteriálního hodnocení vybraných aplikací. Výstupem je doporučení, na co se při výběru aplikací pro mobilní vzdělávání zaměřit, jaké aplikace jsou vhodné a z jakých důvodů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.