Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků
Slunečková, Karin ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků popisuje specifika reklamy zaměřené na děti. Práce se věnuje jak právnímu prostředí reklamy v České republice, tak organizacím, které se zabývají etikou reklamy. Zohledňuje přitom fakt, že děti jsou specifická cílová skupina, segmentuje tuto skupinu podle věku a popisuje změny v chování, ke kterým u nich ve vztahu k reklamě dochází. Jelikož dítě od narození přejímá od okolí spotřebitelské návyky, v práci jsou analyzovány vlivy jak rodiny, tak marketingu na spotřebitelskou socializaci dítěte. Jádro práce tvoří kapitola věnovaná reklamě a jejímu působení na děti, rozebírá například psychologické a audiovizuální metody, kterých reklama využívá. Poznatky z odborných knih a elektronických zdrojů jsou implementovány na praktické příklady - komunikaci značek Pribináček a Kostíci. Práce také obecně charakterizuje základní mediatypy, které reklama cílená na děti využívá, a na nich popisuje a hodnotí komunikace výše zmíněných značek.
Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků
Slunečková, Karin ; Máchová, Eva (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků popisuje specifika reklamy zaměřené na děti. Práce se věnuje jak právnímu prostředí reklamy v České republice, tak organizacím, které se zabývají etikou reklamy. Zohledňuje přitom fakt, že děti jsou specifická cílová skupina, segmentuje tuto skupinu podle věku a popisuje změny v chování, ke kterým u nich ve vztahu k reklamě dochází. Jelikož dítě od narození přejímá od okolí spotřebitelské návyky, v práci jsou analyzovány vlivy jak rodiny, tak marketingu na spotřebitelskou socializaci dítěte. Jádro práce tvoří kapitola věnovaná reklamě a jejímu působení na děti, rozebírá například psychologické a audiovizuální metody, kterých reklama využívá. Poznatky z odborných knih a elektronických zdrojů jsou implementovány na praktické příklady - komunikaci značek Pribináček a Kostíci. Práce také obecně charakterizuje základní mediatypy, které reklama cílená na děti využívá, a na nich popisuje a hodnotí komunikace výše zmíněných značek.
Digitální marketing jako součást komunikačního mixu
Trávníčková, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je vymezit pozici digitálního marketingu v komunikačním mixu a na základě analýzy dat ukázat, jak se mění jeho role v čase. Současně jsou představeny i z hlediska marketingu významné trendy z oblasti informačních a komunikačních technologií.
Analýza mediálního trhu v České republice
Roll, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem teoretické části této bakalářské práce je seznámit čtenáře se základními pojmy z oblasti médií a představit historické souvislosti, které vedly k utváření médií do podoby, v jaké je známe dnes. Dále budou v teoretické části charakterizovány jednotlivé mediatypy včetně uvedení jejich výhod a nevýhod. Práce se bude podrobněji zabývat plánování mediálních kampaní. Cílem praktické části bakalářské práce je analýza současného stavu médií, která utvářejí český mediální trh. Pomocí veřejných výstupů dlouhodobých projektů monitorujících česká média zde bude zkoumán stav a vývoj mediálního trhu.
Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Kraft, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Smékal, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním mediatypů v kategorii rychloobrátkového zboží se zaměřením na jogurtové výrobky. V teoretické části jsou popsány subjekty a fungování mediálního trhu, důležité mediální ukazatele, výzkumy a projekty na monitorování reklamních výdajů. Po rozdělení médií z teoretického hlediska následuje kapitola zkoumající trhy jednotlivých mediatypů spolu s jejich charakteristikou, která vyústí ve zhodnocení jejich výhod a nevýhod pro reklamní komunikaci. Závěrečná část práce analyzuje mediamix a reklamní výdaje na celém českém reklamním trhu, trhu FMCG a trhu jogurtů, kde porovnává komunikaci vybraných významných výrobců.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.