Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Šišma, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkum
Vývoj medializace florbalu v České televizi
Šišma, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Vývoj medializace florbalu v České televizi Cíle: Hlavním cílem této práce je analyzovat vývoj medializace florbalu v České televizi, podrobněji v letech 2008 - 2011 na sportovním kanálu České televize, ČT4. Dalším cílem je zjistit, jak tuto medializaci vnímají v klubech nejvyšší české soutěži mužů ve florbalu - Fortuna Extralize. Metody: V této práci bylo použito metody kvantitativní obsahové analýzy a metody dotazování. Metoda kvantitativní obsahové analýzy byla aplikována v analýze televizního programu České televize od roku 2008 do 2011. Metoda dotazování byla použita pro zjištění vnímání medializace v klubech Fortuna Extraligy. Výsledky: Prostor věnovaný florbalu na kanálu ČT4 má v posledních třech letech tendenci pozvolně růst. Na medializaci florbalu má výrazný vliv významná akce. Nejvíce je prezentována Fortuna Extraliga. Kluby Fortuna Extraligy pociťují zvýšený zájem České televize o florbal, avšak s mediální prezentací svých týmů spokojeni nejsou a výrazný vliv medializace na získávání sponzorů nevnímají. Klíčová slova: florbal, medializace, historie florbalu, media, Česká televize, Česká florbalová unie, marketingový výzkum
vybrané důsledky informatizace ve společnosti
Zíma, Stanislav ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Cílem práce je popsat vybrané důsledky informatizace na základě kritické syntézy třech odlišných pohledů na informační společnost. Prvním pohledem je historické hledisko ve smyslu vývoje medializace informace a její vliv na formování myšlení člověka, kde jsou na pozadí technologického pokroku uvedeny hlavní milníky ve změnách sociální reality. Další pohled spočívá v popisu informační společnosti jako současného fenoménu, kde jsou uvedeny obecné charakteristiky. Poslední pohled se opírá o hypotézu globálního mozku, která lidstvo popisuje jako síť nervových buněk vzájemně pospojovaných globální počítačovou sítí. Práce se nesnaží být uceleným přehledem dopadů informatizace na současnou společnost, nýbrž myšlenkovou kostrou, která v sobě zahrnuje základní přístup k vysvětlení problémů spojených s informační společností, který spočívá v uvědomění si širších souvislostí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.