Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Turistické karty a možnosti jejich využití v současném cestovním ruchu
VÁCLAVÍČKOVÁ, Klára
Tato práce se zabývá návrhem konceptu turistické karty pro region České Budějovice a jeho okolí. Pro dosažení tohoto cíle je prováděn benchmarking existujících turistických karet ve třech vybraných lokalitách, přičemž jsou stanovena jednotná kritéria pro hodnocení. Primární a sekundární výzkum poskytují základ pro analýzu a prezentaci výsledků benchmarkingu. Současně je proveden monitorovací proces, který mapuje potenciální subjekty a stakeholdery v Jihočeském kraji, aby bylo možné identifikovat klíčové zúčastněné strany pro budoucí implementaci turistické karty. Marketingový management produktu je dále zahrnut v rámci práce, zahrnující tvorbu a distribuci turistické karty v regionu. Tato studie přináší ucelený pohled na potřeby turistů v regionu a přispívá k rozvoji turistického průmyslu prostřednictvím efektivního produktu
Řízení kvality destinace jako produktu cestovního ruchu
Mlejnková, Kateřina
Diplomová práce se zabývá kvalitou služeb v cestovním ruchu v městské destinaci a jejím hodnocením. Zdrojem dat byl primární průzkum u poskytovatelů služeb. Současně bylo použito sekundárních dat z předchozích výzkumů. Cílem práce bylo zhodnotit přístupy ke kvalitě služeb cestovního ruchu v destinacích v městských oblastech. Zároveň byly stanoveny nejvýznamnější faktory kvality ovlivňující po-ptávku z pohledu poskytovatelů služeb, tedy kulturně společenské atraktivity, ubytovací a stravovací služby. Výsledkem práce je návrh hodnocení kvality desti-nace na případové studii Brno a okolí. Přínosem této práce je zhodnocení kvality produktu s cílem zvýšení poptávky po destinaci a zvýšení její návštěvnosti.
Koordinace a řízení divadelních složek
Lázňovský, Michal ; KLÍMA, Miloslav (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Dizertace s názvem Koordinace a řízení divadelních složek aneb Strategický a projektový management pro divadlo zkoumá možnosti aplikace a využití teorie strategického plánování a projektového řízení v divadelní praxi. Práce má hierarchickou strukturu a postupuje směrem shora dolů, tedy od strategických úvah na úrovni vrcholového managementu k jejich naplňování pomocí konkrétních projektů.
Zelený Marketing: Elektrické Automobily
Humbatova, Maya ; Cook, Gina (vedoucí práce) ; Lisa, Aleš (oponent)
Od nástupu "Velké deprese" v rámci finanční a ekonomické krize v letech 2008 až 2009 a v důsledku prohlubování krize eurozóny vyvstává čím dál více otazníků nad omezenou kapacitou lidského rozvoje. V akademické sféře vzkvétá teorie trvale udržitelného rozvoje představující komplexní přístup ke společenské, ekonomické a institucionální sféře. Tato práce zkoumá paradigma zvané "zelený marketing" (Green Marketing), jeho perspektivy a kritiky; zelený spotřebitelský trh; segmentaci a strategie zeleného marketingu. Pro dosažení hlubšího výzkumu aplikace teorií zeleného marketingu se tato práce zaměřuje na automobilní průmysl. Jedním z důvodů je, že současná mobilita, regulovaná řadou zákonů, si klade za cíl snižovat emise CO2. Druhým pak samotná existence elektromobilů, které představují technologicky velmi pokrokový a k přírodě šetrný způsob dopravy, a tudíž vyžadují kreativní marketingový přístup. Další část práce vysvětluje specifika elektrických vozidel značky Tesla Motors a popisuje, jak tato firma za pomoci strhujících objevů v dané oblasti ovlivňuje potřeby, požadavky a vnímání spotřebitelů. Studie zkoumá, jakým způsobem elektrická vozidla čelí konkurenci konvenčních dopravních prostředků, aby dosáhla vstupu na nové trhy.
Komunikační program ve vybrané společnosti
Hadrabová, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pilmaier, Adam (oponent)
Zpracovat strategickou analýzu vybrané společnosti. Popsat marketingový management a marketingový mix s důrazem na komunikační politiku firmy. Zpracovat návrh komunikačního programu.
Získávání, pěstování a udržování zákazníků firmy
Opatová, Barbora ; Jakubíková, Dagmar (vedoucí práce) ; Wiener, Martin (oponent)
Cílem bylo navrhnout určitá doporučení pro společnost Hewlett-Packard s.r.o. v oblasti získávání a udržování zákazníků. V práci je vyjádřen vztah firmy k zákazníkům a možnostem ovlivňování zákazníků. Je zde představena společnost Hewlett-Packard s.r.o. a navrhnuty určitá doporučení v této oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.