Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Filmový cestovní ruch
Čepková, Petra ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tématem této diplomové práce je nový fenomén v oblasti cestovního ruchu - filmový cestovní ruch. Hlavním cílem práce je charakterizovat filmový cestovní ruch, který může být nástrojem ke zvýšení návštěvnosti dané destinace, ve které probíhalo natáčení. Dalším hlavním cílem zhodnocení filmového turismu v Evropě, respektive ve Velké Británii a Severním Irsku, které jsou v této oblasti na poměrně vyspělé úrovni. Práce je rozdělena do osmi hlavních kapitol, kdy v první kapitole je stručně definován pojem cestovní ruch, jeho význam a typy dle místa jeho realizace. Ve druhé kapitole je přiblížen destinační managment, na který navazuje marketingové řízení destinace ve čtvrté kapitole. V páté části je charakterizován filmový cestovní ruch, jeho historie, nabídka, filmové marketingové nástroje a typologie účastníka filmového cestovního ruchu. Následující části zachycují význam a efektivitu filmového turismu, filmový turismus v České republice a v Evropě, kde byla hlavní pozornost věnována Velké Británii a Severnímu Irsku. Závěrečná část obsahuje vlastní výzkum, kdy pomocí kvantitativního i kvalitativního šetření byl zkoumán potenciál filmového cestovního ruchu u respondentů z České republiky.
Analýza destinačního managementu na Ostravsku
Janečková, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Hromková, Jana (oponent)
Diplomová práce Analýza destinačního managementu na Ostravsku pojednává o vztahu turistické oblasti Ostravsko k cestovnímu ruchu. Dříve cestovním ruchem nedotknutá oblast zažívá v posledních letech rozvoj tohoto odvětví, a tak bylo nutné přistoupit k efektivnímu řízení této turistické destinace. Marketingové řízení destinace zde není vykonáváno pouze jedním subjektem, ale struktura řízení je poněkud komplikovaná. Mezi nejvýznamnější představitele destinačního managementu Ostravska patří bezesporu Statutární město Ostrava a Moravskoslezský kraj. Práce analyzuje jejich plánované i realizované projektové počiny. Závěr práce je věnován návrhu nového destinačního produktu, Ostravské turistické karty.
Promotion of Portugal as a destination with a special focus on the Czech market.
Bubniaková, Lucia ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cílem této diplomové práce je přiblížení Portugalska jako destinace a zhodnocení jeho propagačních aktivit na českém trhu. První část práce je věnovaná všeobecnému popisu marketingového řízení destinace, skládající se z taktického i strategického marketingu. Kapitola klade důraz zejména na marketingové specifika pro oblast cestovního ruchu. Druhá část práce se věnuje samotnému Portugalsku jako destinaci z pohledu nabídky produktů cestovního ruchu, hlavních cílových skupin nebo strategie řízení cestovního ruchu v zemi. Zvláštní pozornost je pak věnovaná zmapování propagačních aktivit Portugalska na českém trhu a navržení opatření, které by mohli vést k lepší a efektivnější komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.