Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje
Kunc, Martin ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Práce se věnuje vizuálnímu merchandisingu, který je jedním z nástrojů marketingové komunikace v místě prodeje. Teoretická část má v prvé řadě za cíl tento pojem zařadit právě do kontextu marketingové komunikace v místě prodeje a následně ho definovat. Dále popisuje historii vizuálního merchandisingu a jeho cíle, základní principy a aspekty. Práce se zabývá také jednotlivými nástroji, kterými jsou aranžování zboží, figuríny, osvětlení, nápisy a navigace, výlohy, práce s materiály i využití barevnosti, kdy mapuje jejich dělení, užití v praxi a zároveň popisuje mechanismy v rozmístění zboží v prodejně. V praktické části dochází kanalýze vizuálního merchandisingu u dvou vybraných prodejen, kterými jsou Vans a Manufaktura. Autor tyto prodejny analyzuje, popisuje a porovnává s koncepty, které jsou popsány v teoretické kapitole. Součástí praktické části jsou také strukturované rozhovory se zástupci značek vybraných prodejen, které sloužily kzískání doplňujících informací k vizuálnímu merchandisingu analyzovaných maloobchodních jednotek. Hlavním cílem této práce je představit vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje, popsat jeho teoretické základy i prozkoumat jeho vliv na nákupní chování. Cílem je také zjistit, do jaké míry jsou teoretické koncepty dodržovány v praxi a...
Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje
Indrová, Anna ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje využití gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje. Gamifikace, tedy fenomén aplikace herních principů v neherním prostředí, je v současné době jeden z nejrychleji rostoucích trendů marketingu a je využívána v mnoha odvětvích. Práce se zaměřuje na využití a roli gamifikace a herních principů přímo v místě prodeje, kde pomáhá značkám zaujmout zákazníky, navázat s nimi vztah a potenciálně tak naplnit jejich marketingové cíle. Cílem teoretické části práce je definovat pojmy potřebné pro praktickou část, dále zasadit gamifikaci do kontextu teorie her a herních principů a ty dále definovat. Práce shromažďuje teoretické informace a koncepty ke gamifikaci jako k in-store komunikačnímu nástroji a na jejich základě konstruuje strategii pro správnou implementaci gamifikace v místě prodeje. Praktická část práce se věnuje konkrétním případovým studiím aplikace herních prvků v in-store komunikaci, které jsou následně zhodnoceny na základě konceptů a kritérií definovaných v teoretické části práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.