Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci
Kováčová, Hana ; Meluzín, Michal (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci, konkrétně tenisový turnaj TC Brno cup. Práce obsahuje zhodnocení turnaje organizovaného v minulém roce a vytvoření vlastního návrhu na jeho lepší financování.
Marketingová aktivity WIlson tenis centra a jejich inovace
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingové aktivity Wilson tenis centra a jejich inovace Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištěných informací z analýzy navrhnout možné zdroje či způsoby, pomocí kterých by se tenisový areál mohl v nejbližších letech rozvíjet. Metody: V diplomové práci byla provedena analýza a zpracování dat z kvalitativního výzkumu, identifikace silných a slabých stránek WTC (Wilson tenis centrum). Na základě těchto metod bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení aktuální situace ve WTC. Výsledky: Z výzkumu vyplývá, že mezi největší výhody WTC patří materiální vybavení a zázemí, pevná klimatizovaná hala, velký počet tenisových dvorců apod. Nejčastěji zmiňovanými slabými stránkami byly provoz restaurace, nedostatečná organizace sportovně - společenských akcí pro rekreační hráče a děti, osvětlení v hale a vzduchotechnický systém. Jedním z hlavních doporučení je vytvořit novou pracovní pozici PR manažera, který by byl organizačně schopen změny zajistit. Většinu těchto návrhů lze realizovat prakticky ihned. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, kvalitativní výzkum, sport, rekreační tenis
Marketingová aktivity WIlson tenis centra a jejich inovace
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingové aktivity Wilson tenis centra a jejich inovace Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištěných informací z analýzy navrhnout možné zdroje či způsoby, pomocí kterých by se tenisový areál mohl v nejbližších letech rozvíjet. Metody: V diplomové práci byla provedena analýza a zpracování dat z kvalitativního výzkumu, identifikace silných a slabých stránek WTC (Wilson tenis centrum). Na základě těchto metod bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení aktuální situace ve WTC. Výsledky: Z výzkumu vyplývá, že mezi největší výhody WTC patří materiální vybavení a zázemí, pevná klimatizovaná hala, velký počet tenisových dvorců apod. Nejčastěji zmiňovanými slabými stránkami byly provoz restaurace, nedostatečná organizace sportovně - společenských akcí pro rekreační hráče a děti, osvětlení v hale a vzduchotechnický systém. Jedním z hlavních doporučení je vytvořit novou pracovní pozici PR manažera, který by byl organizačně schopen změny zajistit. Většinu těchto návrhů lze realizovat prakticky ihned. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, kvalitativní výzkum, sport, rekreační tenis
Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se zjistilo, jaké nástroje klub využívá a naopak, v jakých vidí nedostatky. Především nástroje komunikace nejsou zcela efektivně využívány, a tak bylo třeba navrhnout možná opatření, která by vedla k jejich zlepšení v budoucích letech. Návrhy byly sestrojeny tak, aby vyhovovaly všem možnostem klubu a byly pro klub realizovatelné. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandising
Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Marketingový mix futsalového klubu FC Tango Brno Cíle: Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat marketingový a komunikační mix futsalového klubu FC Tango Brno, upozornit na jeho přednosti a nedostatky a navrhnout možná opatření pro jeho zlepšení. Metody: V bakalářské práci byla potřeba analyzovat interní dokumenty, vytvořit sběr dat klubu a zaměřit se na současný stav klubu. Dále byla použita metoda rozhovorů s prezidentem klubu Jiřím Štěrbou, hráči a zástupcem fanoušků. Výsledky: Na základě analýzy marketingového a komunikačního mixu futsalového klubu se ukázalo, že je potřeba navrhnout možná opatření, která by vedla ke zlepšení některých marketingových a komunikačních nástrojů. Klíčová slova: Marketing, sportovní marketing, marketingový a komunikační mix, sport, futsal, merchandising
Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích Cíl: Cílem je pomocí získaných dat analyzovat současnou informovanost populace Strakonic o relaxačním centru Ostrov ve Strakonicích a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu, konkrétněji se jedná o interview (rozhovor podle návodu) a zúčastněné pozorování. Z kvantitativního výzkumu byla využita metoda osobního dotazování. Výsledky: Výsledek této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Návrh, který obsahuje určitá opatření, kterými v době psaní této práce relaxační centrum nedisponovalo. Jedná se především o marketing na sociálních sítí, jejich vzájemné propojení a správa. Obsahem tohoto návrhu je také využití dalších komunikačních nástrojů (rádio, tištěná reklama, plakáty, letáky). Klíčová slova: marketing sportu, marketingová komunikace, interview, relaxační centrum, fitness
Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě
Mašek, Adam ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace outdoorových center Offpark na Šumavě Cíl: Sestavení marketingové komunikace na letní sezonu 2017 na základě získaných dat Metody: V práci byly využity metody kvalitativního výzkumu. Jedná se o interview s manažerem provozu areálů Offpark a osobní zúčastněné pozorování. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro areály Offpark na letní sezonu 2017. Jedná se o návrhy marketingových nástrojů, které byly doposud v marketingové komunikaci Offpark používány zřídka, či dokonce vůbec. Mezi nejvýznamnější patří reklama na internetu, eventy a také podpora prodeje. Klíčová slova: Marketing sportu, interview, volnočasové aktivity, outdoor, Šumava, Národní park
Strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci
Kováčová, Hana ; Meluzín, Michal (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci, konkrétně tenisový turnaj TC Brno cup. Práce obsahuje zhodnocení turnaje organizovaného v minulém roce a vytvoření vlastního návrhu na jeho lepší financování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.