Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect
Rumlová, Kristýna ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Med, Daniel (oponent)
Název: Marketingový plán fitness a wellness centra Fit Effect. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je provést situační analýzu marketingového plánu fitness a wellness centra Fit Effect a na jejím základě navrhnout opatření na zlepšení v následujících letech. Dále pomocí analýz zjistit nedostatky v aktivitách fitness a wellness centra a vytvořit návrhy pro zdokonalení v určitých oblastech. Metody: Pro získání sekundárních dat z interních a externích zdrojů byla použita analýza dokumentů. Pro analýzu mikroprostředí byl použit Porterův model pěti sil. PEST analýza byla využita pro analýzu makroprostředí. Analýza konkurence byla provedena srovnáním fitness center podle zvolených kritérií v okolí Fit Effect. Výsledky: Porterův model pěti sil odhalil, jaké hybné síly v odvětví ovlivňují činnost klubu. Výsledkem jsou zjištěné hrozby, kterými jsou substituty, vyjednávací síla zákazníků a rivalita podniků v odvětví. Příležitost představuje náročný trh pro vstup nových konkurentů a vyjednávací síla dodavatelů, kteří se podřizují podmínkám. Prostřednictvím PEST analýzy bylo zjištěno, jaké vnější faktory mají vliv na fungování klubu, a byla u nich uvedena prognóza. Důležitým pozitivním faktorem pro Fit Effect je rostoucí počet obyvatel, rostoucí mzdy, růst spotřeby domácností, snižování míry nezaměstnanosti a...
Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany
Suchánek, Jiří ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název - Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany Cíl práce - Na základě marketingového výzkumu získat informace o spokojenosti zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany a následně tyto informace a poznatky využít k navržení určitých doporučení, která by zvýšila kvalitu poskytovaných služeb. Metody - Celá práce je koncipována na základě teorie týkající se především problematiky spokojenosti. Pro dosažení cíle práce, tedy zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami centra, byl proveden marketingový výzkum, který zahrnoval dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor s majitelkou centra. Odpovědi respondentů jsou vyjádřeny prostřednictvím grafů a také slovním popisem. Výsledky - Zjištěná data poskytují majitelům centra podstatné informace o spokojenosti zákazníků se službami centra, poukazují na silné a slabé stránky centra, přinášejí informace o názorech zákazníků. Tato bakalářská práce je tak pro centrum důležitým materiálem obsahujícím nejen hodnocení zákazníků, ale též jistá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení současné situace centra.
Marketingový plán neziskové organizace Sporťáček
Maroušková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový plán neziskové organizace Sporťáček. Cíle: Cílem bakalářské práce je sestavit marketingový plán, který do roku 2018 poslouží jako návod pro marketingové aktivity neziskové organizace. Dále na základě analýz zjistit, jaké jsou nedostatky v současně využívaných marketingových aktivitách a čeho je třeba dosáhnout v dalším roce. Následně vytvořit nové strategie tak, aby se naplnily zvolené marketingové cíle. Metody: Pro získání sekundárních dat byla použita metoda analýzy dokumentů a zúčastněného pozorování. PEST analýza byla provedena pomocí hodnocení pravděpodobnosti vlivu a výskytu zvolených faktorů. Analýza konkurence byla provedena pomocí srovnání konkurentů dle jednotlivých kritérií. Výsledky: PEST analýza přinesla odpovědi na to, jaké vnější globální faktory ovlivňují organizaci v současné situaci a také odhad jejich vývoje. Analýza konkurence ukázala, že největší hrozbou jsou pro organizaci místní pořadatelé akcí se stejným smyslem ve stejné lokalitě, a to díky větší podpoře sportovních klubů i územních orgánů státní správy. Následují akce pro děti, které se pořádají ve více městech republiky. Klíčová slova: služby, marketingový mix služeb, PEST analýza, analýza konkurence, SWOT matice, komunikační strategie, product placement

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.