Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Věrnostní program Air France-KLM a jeho komunikace
Georgievová, Jitka ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku věrnostních programů pro malé a střední podniky v letecké dopravě. Cílem práce je analyzovat BlueBiz, věrnostní program pro malé a střední podniky leteckých společností Air France-KLM a navrhnout zlepšení tohoto programu. Teoretická část obsahuje úvod do marketingu, komerčních komunikací a věrnostních programů; praktická část se zabývá konkrétně programem BlueBiz. Praktická část představuje letecké společnosti Air France-KLM a obsahuje analýzu smluvních podmínek BlueBiz, konkurenční analýzu, analýzu komunikací programu a analýzu povědomí o programu BlueBiz. Výsledky analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze, která je podkladem pro návrhy na zlepšení programu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.