Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010
Masarčíková, Jana ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Komunikace města Mladá Boleslav v letech 2009 - 2010 je analýza komunikačních aktivit statutárního města Mladé Boleslavi a to jak ve vztahu k obyvatelům, tedy v rámci města, tak ve vztahu ke svému okolí, tedy jak se snaží přispět k rozvoji turistického ruchu. Cílem bylo zjistit, zda město využívá nějakou kompaktní marketingovou strategii, a pokud ano, nakolik je efektivní. Rovněž také objasnit problematiku spolupráce města a automobilky Škoda Auto a.s., která je významným faktorem ovlivňujícím běžný život místních, ale jenž má i nepopiratelný dopad na turismus v destinaci. Dále pak právě na základě analýzy současné situace, dosud používaných propagačních materiálů a využití jednotlivých komunikačních kanálů odhalit chyby a navrhnout doporučení pro možnou efektivnější budoucí komunikační strategii Mladé Boleslavi, jakožto destinace cestovního ruchu, a živého a přátelského místa k bydlení.
Návrh na vytvoření turistického informačního centra v obci Tři Studně v CHKO Žďárské vrchy
HALVOVÁ, Monika
Cílem diplomové práce byl návrh konkrétní podoby turistického informačního centra a jeho lokalizace v obci Tři Studně. Na základě analýzy poptávky a nabídky dané destinace cestovního ruchu vytvoření nabídky služeb, které bude informační centrum návštěvníkům poskytovat. Pro TIC byly navrženy dvě varianty řešení. První návrh využil současné zasedací místnosti Obecního úřadu na Třech Studních bez úprav a doplnil ji pouze novým vybavením a technikou. Druhý návrh je již spojen se stavebními úpravami této místnosti. Tři Studně jsou díky svému přírodnímu potenciálu hojně navštěvovány turisty v letních i zimních měsících. Tvoří jednu z nejvýznamnějších rekreačních oblastí na Vysočině. TIC na Třech Studních bude jedním z nejdůležitějších článků marketingové komunikace obce a jeho blízkého okolí.
The analysis of the activities of chosen National tourist organizations - Slovakia
Fecková, Lenka ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou národních turistických organizací. Po objasnění základních pojmů o cestovním ruchu a marketingu destinace následuje charakteristika Slovenské agentury pro cestovní ruch a její činnosti. Taky byla zkoumaná závislost počtu přicházejících turistů na nákladech, příp. činnostech slovenské národní turistické centrály.
Návrh slevové karty pro městskou památkovou rezervaci Jindřichův Hradec
Dvořáková, Tereza ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Koňařík, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem konkrétního produktu cestovního ruchu - turistické slevové karty pro jihočeské město Jindřichův Hradec. Při navrhování karty byly zohledňovány teoretické poznatky z oblasti marketingu destinace cestovního ruchu, byla provedena analýza v současné době fungujících českých slevových karet, byla zhodnocena primární nabídka a infrastruktura cestovního ruchu v Jindřichově Hradci. Metody výzkumu spočívaly v rozhovorech s řediteli jindřichohradeckých turistických atraktivit, představiteli města Jindřichův Hradec a v konzultacích s představiteli měst České Budějovice a Český Krumlov, která již mají se slevovými kartami zkušenosti. Pro účely analýzy poptávky bylo provedeno dotazníkové šetření návštěvníků Jindřichova Hradce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.