Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix taneční školy
Opluštil, Filip ; Vaverka, Ludvík (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix taneční školy. Zabývá se komunikačními nástroji, které podnik využívá a jejich vylepšením. Obsahem je i vytvoření nových moderních a netradičních komunikačních nástrojů. Hlavním přínosem této bakalářské práce pro taneční školu po její možné aplikaci do praxe by mělo být dostání se do podvědomí více lidí a z toho využívat případné výhody.
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Semelová, Klaudie
Semelová, K. Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace na internetu pro e-shop tvojevino.cz. Zahrnuje analýzu spotřeby a dovozu vína do České republiky. Práce analyzuje vnitřní a vnější prostředí obchodu. K návrhu komunikační strategie bylo využito poznatků získaných z dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na spotřebitelské a nákupní chování respondentů z České republiky. Výsledná strategie obsahuje doporučení využitelná k propagaci na internetu a zvýšení zisku e-shopu. Závěrečná část práce se zabývá možnými vlivy protipandemických opatření na tržby e-shopu.
Komunikační mix taneční školy
Opluštil, Filip ; Vaverka, Ludvík (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix taneční školy. Zabývá se komunikačními nástroji, které podnik využívá a jejich vylepšením. Obsahem je i vytvoření nových moderních a netradičních komunikačních nástrojů. Hlavním přínosem této bakalářské práce pro taneční školu po její možné aplikaci do praxe by mělo být dostání se do podvědomí více lidí a z toho využívat případné výhody.
Návrh marketingového mixu pro systém SMSbrána
Zbořilová, Lucie ; Švrček, Ondřej (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Návrh marketingového mixu pro systém SMSbrána“ je definování jednotlivých nástrojů marketingového mixu se zaměřením na marketingovou komunikaci na internetu a jejich využití pro systém SMSbrána. Práce se skládá ze tří oddílů. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti marketingového mixu, ze kterých vychází druhá část. V analytické části jsem provedla rozbor a specifikaci produktu, díky čemuž jsem definovala hlavní nedostatky systému. V rámci třetí části jsem navrhla doporučení pro odstranění definovaných nedostatků.
Analýza internetové kampaně společnosti Ochrana 360° na sociálním médiu Facebook
Musilová, Iveta ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza cílení reklamy na Facebooku společnosti Ochrana 360°. Součástí práce je zhodnocení internetového marketingu a marketingu na sociální síti Facebook pro společnost Ochrana 360°. (Hodnocení se týká pouze vybrané společnosti, neslouží jako návod pro podobné společnosti.) Pro dosažení cíle práce v teoretické části nejprve popíši segmentaci a targeting, marketingovou komunikaci na internetu, cílení internetové reklamy a sociální média. Na závěr teoretické části se zaměřím na modely cílení reklamy na Facebooku. V praktické části představím společnost jako takovou a dále se budu zabývat analýzou webových stránek společnosti a především analýzou marketingu společnosti na sociální síti Facebook. V této části zejména popíši cílení reklamy a reklamní kampaně na Facebooku vytvořené společností Ochrana 360°.
Marketingová komunikace na Internetu se zaměřením na copywriting
Kašparová, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Cílem práce je navrhnout nejvhodnější kombinaci komunikačních prostředků a zároveň způsob a obsah komunikace pro vzdělávací instituce a obdobné organizace. První část se věnuje vlivu internetu na marketing a možnostem, které společnost při výběru vhodných komunikačních prostředků má. Druhá část se zabývá copywritingem, a tedy způsobům podání obsahové stránky komunikace. Další část se věnuje konkrétnímu příkladu vzdělávacího střediska a hledání jeho nejvhodnější kombinace komunikačních prostředků a problémům, které se mohou v praxi vyskytnout. Závěrem je shrnutí podstatných kroků, které dohromady tvoří návod, jak dosáhnout optimální kombinace komunikačních prostředků na Internetu pro vzdělávací střediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.