Název:
Komunikační mix taneční školy
Překlad názvu:
Communication Mix of the Dance Academy
Autoři:
Opluštil, Filip ; Vaverka, Ludvík (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na komunikační mix taneční školy. Zabývá se komunikačními nástroji, které podnik využívá a jejich vylepšením. Obsahem je i vytvoření nových moderních a netradičních komunikačních nástrojů. Hlavním přínosem této bakalářské práce pro taneční školu po její možné aplikaci do praxe by mělo být dostání se do podvědomí více lidí a z toho využívat případné výhody.
The bachelor thesis focuses on communication mix of the dance academy. It deals with communication tools, which are in use and their improvements. It also contains creating of new modern and untraditional communication tools. The main contribution of the bachelor thesis after its aplication in the dance academy should be to become more known than in present and to take potential advantages.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace; marketingová komunikace na internetu; moderní trendy v marketingu; reklama; advertising; Marketing communication; marketing communication on the internet; modern trends in marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7758