Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zákaznické databáze
Černý, Jiří ; Kratochvíl, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Práce se zabývá řízením projektu marketingového průzkumu trhu malou českou obchodní firmou. Postupně se zabývá tím, jak navrhnout dotazník a jak s ním pracovat, určením potřebného informačního minima, řízením průzkumu trhu, návrhem úprav v informačním systému pro zápis požadovaných informací do databáze, zpracováním výsledků průzkumu za použití popisné statistiky.
Podnikatelský záměr uvedení elektronického nákupního a zábavního centra na trh
Kysling, Jiří ; Mlčoch, Zdeněk (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru uvedení elektronického nákupního a zábavního centra na trh, při zhodnocení relevantních faktorů především z marketingového hlediska. Práce se zabývá zejména mapováním současné situace na trhu, marketingovým průzkumem a  návrhem na vymezení se od konkurence, přičemž také dochází ke zhodnocení projektu z hlediska realizovatelnosti navrhovaného řešení.
Návrh a kalkulace cen vybraných stropních konstrukcí
Chmelařová, Kateřina ; Prak, Michal (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, kalkulací a efektivní volbou stropní konstrukce. Cílem je optimalizovat návrh objektu tak, aby došlo k minimalizaci nákladů na výstavbu a provoz, při splnění požadovaného účelu a dodržení určitého standardu kvality. Snaha dosáhnout zmíněného cíle vychází z teorie, že rodinný dům nemusí být navržen v jednotném konstrukčním systému. V praktické části jsou na zvolený RD navrženy tři druhy stropní konstrukce. Výsledkem studie je stanovení nejvhodnější varianty na rodinný dům pomocí hodnotové analýzy a rozpočtové ceny.
Podnikatelský záměr v agroturismu
PETR, Jindřich
Předkládaná práce analyzuje v podobě literární rešerše současnou situaci na straně nabídky a poptávky v oblasti agroturismu v České republice a přibližuje jeho aktuální trendy. Poptávka je dále zkoumána především s ohledem na zvolenou destinaci - město Hluboká nad Vltavou, a to zejména na základě výsledků kvantitativního marketingového výzkumu provedeného v roce 2018 v Hluboké nad Vltavou. V tomto rámci práce předkládá persony reprezentující potenciální perspektivní cílové skupiny zákazníků. Dále je provedeno studium vnějšího prostředí plánovaného podniku metodou PEST analýzy. Hlavní část práce tvoří podnikatelský plán farmy poskytující služby agroturismu v Purkarci, který je zpracován především pro zhodnocení ziskovosti záměru a pro identifikaci podstatných aspektů jeho realizace. Podnikatelský plán může také případně orientačně sloužit pro rozhodovací řízení investora o vstupu do základního kapitálu plánované společnosti. Podnikatelský plán obsahuje návrh marketingové strategie a bližší specifikaci nabízených produktů a služeb. Podpůrně je v podnikatelském plánu provedena analýza konkurence. Realizační projektový plán a finanční plán vytváří podklad pro zhodnocení rentability podnikatelského záměru metodou čisté současné hodnoty pro předpokládanou ekonomickou životnost projektu ve výši 20 let. Doprovodně je využito metody SWOT analýzy k určení předpokladů úspěšnosti projektu a identifikaci potenciálních rizik.
Návrh a kalkulace cen vybraných stropních konstrukcí
Chmelařová, Kateřina ; Prak, Michal (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, kalkulací a efektivní volbou stropní konstrukce. Cílem je optimalizovat návrh objektu tak, aby došlo k minimalizaci nákladů na výstavbu a provoz, při splnění požadovaného účelu a dodržení určitého standardu kvality. Snaha dosáhnout zmíněného cíle vychází z teorie, že rodinný dům nemusí být navržen v jednotném konstrukčním systému. V praktické části jsou na zvolený RD navrženy tři druhy stropní konstrukce. Výsledkem studie je stanovení nejvhodnější varianty na rodinný dům pomocí hodnotové analýzy a rozpočtové ceny.
Sdílená ekonomika
Dvořák, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem sdílené ekonomiky. Jejím cílem je prokázat nebo vyvrátit předpoklad, že dnešní mladí lidé (především vysokoškolského věku) preferují využívání služeb sdílení ekonomiky v oblastech finančních, cestovního ruchu a mnoha dalších před standardní nabídkou služeb. Tedy prozkoumat vztah studentů ke sdílené ekonomice a zjistit, jaké motivace a bariéry se k tomu váží. Práce se skládá z teoretické a praktické části, přičemž v té první je sdílená ekonomika definována s využitím odborné literatury a dalších zdrojů. Jsou v ní také popsány jednotlivé modely sdílené ekonomiky, které jsou prakticky demonstrovány na fungujících společnostech. Praktická část obsahuje dotazníkový výzkum a jeho vyhodnocení. Ten slouží k získání podkladů pro vyvrácení nebo potvrzení zadaného předpokladu a na jeho základě jsou také formulována některá doporučení pro konkrétní modely.
Zavádění nového produktu na trh - návrh marketingové strategie pro sociální siť AskYou
Podnecká, Veronika ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Dombrovská, Michaela (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl navrhnout marketingovou strategii pro sociální síť AskYou. V první části se věnuje teoretickým poznatkům marketingu, které poté aplikuje v druhé, praktické části. Součástí práce je i průzkum, který se zaobírá povědomostí o sociální síti AskYou a její pozicí na současném trhu. V závěru následuje shrnutí pozitiv a negativ AskYou i doporučení do budoucna.
Návrh zákaznické databáze
Černý, Jiří ; Kratochvíl, Petr (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Práce se zabývá řízením projektu marketingového průzkumu trhu malou českou obchodní firmou. Postupně se zabývá tím, jak navrhnout dotazník a jak s ním pracovat, určením potřebného informačního minima, řízením průzkumu trhu, návrhem úprav v informačním systému pro zápis požadovaných informací do databáze, zpracováním výsledků průzkumu za použití popisné statistiky.
Podnikatelský záměr uvedení elektronického nákupního a zábavního centra na trh
Kysling, Jiří ; Mlčoch, Zdeněk (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského záměru uvedení elektronického nákupního a zábavního centra na trh, při zhodnocení relevantních faktorů především z marketingového hlediska. Práce se zabývá zejména mapováním současné situace na trhu, marketingovým průzkumem a  návrhem na vymezení se od konkurence, přičemž také dochází ke zhodnocení projektu z hlediska realizovatelnosti navrhovaného řešení.
Vision sensor
Rášo, Peter ; Havránek, Zdeněk (oponent) ; Bejček, Ludvík (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes the vision sensors and their industrial applications. It is divided in to the 4 main parts: hardware problematic, software problematic, applications, comparison and the market survey of the vision sensors. The special part of this work is a description of working station for demonstration basic characteristics and application possibilities of vision sensor VeriSens 1200 which will be used in laboratory education. Solution of non-typical applications is described in lighting techniques. Program documentation of vision sensor VeriSens 1200 from Baumer helps with design and particular steps of this application.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.