Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management osobního rozvoje
Dvořáčková, Dagmar ; Hubinková, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce „Management osobního rozvoje“ je zaměřena na analýzu v oblasti managementu osobního rozvoje u výrobní společnosti ITAB Shop Concept CZ, a.s se zaměřením na technicko-hospodářské pracovníky a především na manažery společnosti. Teoretická část je soustředěna na vymezení základních pojmů v této oblasti, na osobnost manažera a jeho požadavky, self-management (time a stres management), na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Dále se věnuje vnitřním a vnějším vlivům působící na rozvoj manažera, na zvyšování výkonnosti prostřednictvím duševní hygieny, životního stylu a wellbeingu. Praktická část se zaměřuje na současný stav managementu osobního rozvoje a pravidla, dle kterých probíhá výběr a volba rozvoje a vzdělávání. Je zacílena na zjištění požadavků na manažery a na návrh konkrétního řešení, které poukazuje na možnosti dalšího rozvoje společnosti.
Návrh rozvoje manažerské osobnosti
Stržinek, Ondřej ; Klapka, Vít (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Stěžejním tématem této práce je výchova manažerských osobností. Autor, za použití vědeckých metod, dospěl k návrhu ideálního vývoje kariéry těchto manažerských osobností od chvíle, kdy začnou být školeni pro manažerské posty, až do doby, kdy jsou schopni vychovat své nástupce a posunout tak svou kariéru na další stupeň. Byly využity dvě metody sběru dat: pozorování a kvalitativní rozhovory. Pozorování trvalo více než sedm let. Na základě vyhodnocení výsledků pozorování byla autorem vytvořena zakotvená teorie, kterou pak ověřoval kvalitativními rozhovory s osobami působícími v oboru. Autorem vytvořená teorie byla na základě zpracování výsledků kvalitativního dotazování upravena a rozdělena. Vznikly tak dvě části výsledné teorie, přičemž dělícím hlediskem se stala nutnost některé fenomény časově zařadit, zatímco jiné se prolínají celým obdobím růstu manažerské osobnosti. V závěru práce nechal autor ohodnotit výslednou novou teorii manažery z praxe, aby získal zpětnou vazbu týkající se jejího přínosu. Dle výsledků této zpětné vazby může dodržení, autorem definované teorie, zkrátit čas potřebný pro výchovu manažera na polovinu.
Management osobního rozvoje
Dvořáčková, Dagmar ; Hubinková, Zuzana (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce „Management osobního rozvoje“ je zaměřena na analýzu v oblasti managementu osobního rozvoje u výrobní společnosti ITAB Shop Concept CZ, a.s se zaměřením na technicko-hospodářské pracovníky a především na manažery společnosti. Teoretická část je soustředěna na vymezení základních pojmů v této oblasti, na osobnost manažera a jeho požadavky, self-management (time a stres management), na vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Dále se věnuje vnitřním a vnějším vlivům působící na rozvoj manažera, na zvyšování výkonnosti prostřednictvím duševní hygieny, životního stylu a wellbeingu. Praktická část se zaměřuje na současný stav managementu osobního rozvoje a pravidla, dle kterých probíhá výběr a volba rozvoje a vzdělávání. Je zacílena na zjištění požadavků na manažery a na návrh konkrétního řešení, které poukazuje na možnosti dalšího rozvoje společnosti.
Návrh rozvoje manažerské osobnosti
Stržinek, Ondřej ; Klapka, Vít (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Stěžejním tématem této práce je výchova manažerských osobností. Autor, za použití vědeckých metod, dospěl k návrhu ideálního vývoje kariéry těchto manažerských osobností od chvíle, kdy začnou být školeni pro manažerské posty, až do doby, kdy jsou schopni vychovat své nástupce a posunout tak svou kariéru na další stupeň. Byly využity dvě metody sběru dat: pozorování a kvalitativní rozhovory. Pozorování trvalo více než sedm let. Na základě vyhodnocení výsledků pozorování byla autorem vytvořena zakotvená teorie, kterou pak ověřoval kvalitativními rozhovory s osobami působícími v oboru. Autorem vytvořená teorie byla na základě zpracování výsledků kvalitativního dotazování upravena a rozdělena. Vznikly tak dvě části výsledné teorie, přičemž dělícím hlediskem se stala nutnost některé fenomény časově zařadit, zatímco jiné se prolínají celým obdobím růstu manažerské osobnosti. V závěru práce nechal autor ohodnotit výslednou novou teorii manažery z praxe, aby získal zpětnou vazbu týkající se jejího přínosu. Dle výsledků této zpětné vazby může dodržení, autorem definované teorie, zkrátit čas potřebný pro výchovu manažera na polovinu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.