Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vlastní značky maloobchodního řetězce
RACKOVÁ, Pavlína
Práce se zaměřuje na výběr vhodných komunikačních nástrojů, které posílí znalost spotřebitelů u vlastních značek maloobchodního řetězce Lidl. V práci je popsaná problematika maloobchodu a značky jako takové a následně se práce věnuje vlastním značkám. Cílem práce je zjistit, jak spotřebitelé vnímají vlastní značky maloobchodního řetězce Lidl a na základě získaných dat navrhnout doporučení pro zvýšení znalosti o vlastních značkách obchodního řetězce Lidl. Vlastní značky v přeneseném slova významu představují vlastnictví samotných retailerů neboli obchodníků, se kterými by se spotřebitelé měli setkávat na prodejní ploše těchto obchodníků.
FOOD WASTE - potravinový odpad v domácnostech a maloobchodu
NOVÁ, Vlasta
Tato práce se zabývá problematikou potravinového odpadu v domácnostech a maloobchodech. Zaměřuje se na příčiny vzniku, možnosti snižování a formy nakládání s tímto odpadem. Součástí práce je provedení výzkumu na úrovni domácností a maloobchodních provozoven. Použité metody se opírají o kvantitativní přístup, jsou provedena dotazníková šetření. Zjištěné výsledky jsou v rámci vyhodnocení výzkumných otázek porovnány s výsledky mezinárodních výzkumů. V závěru práce jsou uvedena doporučení, která by mohla vést ke snížení plýtvání potravinami v domácnostech a maloobchodě.
Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce
HUBÁČKOVÁ, Petra
Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvořit doporučení pro rozvoj vlastních značek maloobchodního řetězce. Dílčím cílem je zjistit postoje spotřebitelů k privátním značkám na území České republiky a dále zjistit jejich názory na privátní značky vybraného maloobchodního řetězce. Pro tuto práci byl vybrán maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část práce se zabývá zejména pojmem privátní značka. Dále řeší pojmy jako značka, historii, vývoj a druhy značek a privátních značek či marketingový výzkum. Praktická část práce je věnována představení vybraného maloobchodního řetězce. Jedná se o maloobchodní řetězec Kaufland v. o. s. Následně jsou zde představeny také privátní značky tohoto řetězce, některé jsou detailněji popsány pro lepší představu čtenáře o sortimentu řetězce. Jsou to značky jako například K-Classic, SWITCH ON, K-Bio, Cultura Vini či Kuniboo. Podstatnou část práce tvoří analýza výsledků z provedeného dotazníkového šetření na téma Postavení vlastních značek maloobchodního řetězce, na základě kterého došlo k vypracování návrhu pro rozvoj privátních značek daného řetězce.
Postavení vlastních značek obchodního řetězce
LHOTÁK, Jakub
Bakalářská práce se zabývá postavením privátní značky na trhu. Hlavní cílem této práce je zjistit pohled spotřebitelů na privátní značku vybraného maloobchodního řetězce v České republice. Teoretická část se zaměřuje na pojem značka a jak je definován. Práce se dále zaměřuje na charakteristiku spotřebitelů a marketingový výzkum. V praktické části byl využit marketingový průzkum. Bylo provedeno dotazníkové šetření mezi spotřebiteli maloobchodního řetězce LIDL pro sběr dat. Výsledky jsou poté zpracovány pomocí grafů. Na základě výsledků práce navrhuje kroky ke zlepšení prezentace značky, její design a následný prodej privátní značky ve svém maloobchodním řetězci.
Nabídka ryb ve vybraných prodejnách obchodních řetězců
HÁBROVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce bylo zjištění a porovnání nabídky ryb ve vybraných prodejních jednotkách obchodních řetězců, a to především v kontextu nabídky české produkce ryb. Nabídka ryb je porovnávána na základě dat získaných metodou pozorování, které bylo prováděno v průběhu jednoho roku v prodejních jednotkách vybraných podle určitých kritérií, konkrétně v hypermarketech Albert, Globus, Kaufland a Tesco. Na základě získaných dat bylo možné vyhodnotit výzkumné otázky a zároveň v závěru práce uvést doporučení pro podpoření české produkce ryb a jejího prodeje.
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
Molišová, Ludmila
Diplomová práce se zabývá privátními značkami, jejich vývojem, členěním, pozitivy a negativy plynoucími z jejich prodeje a faktory, které mají vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Empirická část analyzuje výnosnost a prodejnost privátních značek maloobchodního řetězce ENAPO. Dále srovnává privátní produkty s ostatními obchodními značkami. Na základě ekonomických analýz a průzkumu mezi zákazníky jsou navrhnuta doporučení pro zvýšení prodejnosti privátních značek.
Úspěšnost prodeje masných výrobků v obchodním řetězci ENAPO
Zavadilová, Tereza
Diplomová práce se zabývá prodejem uzenářských výrobků v maloobchodním řetězci ENAPO OBCHODNÍ, a.s. Prodeje těchto výrobků byly analyzovány v prodejně ENAPO v městysi Švábenice. Prodeje probíhaly v měsících srpnu, září a říjnu roku 2017. Bylo provedeno vyhodnocení oblíbenosti dodavatelů uzenářských výrobků podle počtu jejich prodávaných výrobků a na základě srovnání prodejnosti stejných produktů od různých dodavatelů. Byl zjištěn vliv prodeje uzenářských výrobků ve dvou po sobě jdoucích akcích na celkovou prodejnost výrobků. Byl zkoumán prodej zlevněných uzenářských výrobků ve sledovaném období. Práce se dále zabývá obchodní přirážkou, kterou maloobchod u uzenářských výrobků uplatňuje. Je vykreslen trend prodejnosti vybraných uzenářských výrobků. Řešenou problematiku doplňují názory respondentů na prodej uzenářských výrobků v prodejně, na jejich kvalitu, cenu a informovanost zákazníků o prodeji akčního uzenářského zboží. Na základě zjištění byla navržena doporučení pro zlepšení prodejů uzenářských výrobků v prodejně.
Podnikatelský plán
Doan, Manh Hung ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Doan, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro sjednocení vietnamských večerek pomocí webové aplikace za účelem vytvoření nákupní unie a následně maloobchodního řetězce. Dalším cílem je definovat podmínky úspěšné realizovatelnosti projektu a zodpovědět na výzkumné otázky. Po úvodu následují dvě hlavní části práce. Teoretická část práce se věnuje definici základních pojmů v podnikání, klíčovým právním formám podniku a všem bodům, které jsou zapotřebí pro sestavení podnikatelského plánu. Druhá část je praktickou aplikací teoretických poznatků a obsahuje reálný podnikatelský plán pro vytvoření lokátoru vietnamských večerek. V podnikatelském plánu je hlavní pozornost zaměřena na vytvoření životaschopného podniku, popis podnikatelské příležitosti, cíle firmy a vlastníků, firemní strategii, analýzu trhu, marketingovou strategii, realizační projektový plán, identifikaci rizik aj. Závěr bakalářské práce obsahuje odpovědi na výzkumné otázky a shrnuje podmínky úspěšné realizace podniku.
Postavení privátní značky obchodního řetězce
KATRUŠINOVÁ, Adriana
Hlavním cílem této práce je především zjistit, jak zákazníci vnímají jednotlivé privátní značky obchodního řetězce Albert. Dále také posoudit, v jaké míře zákazníci zboží privátních značek nakupují a navrhnout možná řešení, pro zvýšení prodeje těchto výrobků. Teoretická část práce byla zaměřena na definici a vysvětlení nejdůležitějších pojmů. Konkrétně se jedná především o značku jako celek. Tento pojem byl dále rozvíjen a specifikován podle jednotlivých navazujících podkapitol. Další významnou částí jsou značky privátní a jejich podrobnější popis. Na privátní značky nahlížím z mnoha pohledů a snažím se také nastínit vztahy různých činitelů vystupujících na trhu. Poté následuje kapitola zahrnující maloobchodní činnost tzv. retailing. Závěr teoretické části je věnován metodám marketingového výzkumu. Navazující praktická část se soustředí na konkrétní privátní značky obchodního řetězce Albert. Zaměřuje se zejména na představení obchodního řetězce a jednotlivých privátních řad, které jsou zákazníkům nabízeny.
Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce
Rožková, Lucie ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Březina, Martin (oponent)
Předmětem diplomové práce Využití sociálních médií v marketingu maloobchodního řetězce je analýza a zhodnocení úspěšnosti marketingové strategie na sociálních médiích použité obchodním řetězcem a porovnání působení na sociálních médiích s konkurenčními řetězci a dále formulace doporučení pro analyzovanou společnost pro efektivnější a úspěšnější komunikaci na sociální síti. Teoretická část je zaměřena na představení zkoumané problematiky a představení možností využití sociálních médií pro marketingovou strategii společnosti. Následuje metodická část ukazující použité výzkumné a analytické metody. V praktické části je metodou dotazníkového šetření, konkurenčního srovnání a zároveň obsahovou metodou porovnáno působení analyzované společnosti a její konkurence na sociální síti Facebook. Následně autorka dle výsledků navrhuje doporučení pro lépe hodnocenou komunikaci společnosti se zákazníkem. V závěru práce se nachází zhodnocení práce a okomentování definovaných hypotéz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.