Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketing luxusního zboží a jeho specifika
Šebelík, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Čím přitahuje luxusní zboží? Jak velký je jeho trh a co je to vlastně luxus? Co tvoří luxusní značku? A jak na luxus pohlížejí Češi? Text se snaží na všechny tyto otázky odpovědět a zároveň přináší bližší pohled na konkrétní segment luxusu -- vína -- v České republice. Na příkladu Vin de Constance, luxusní značky bílého vína z vinařské oblasti Kapského mysu v Jižní Africe, je rozvinuta marketingová strategie pro vstup této značky na český trh luxusního zboží včetně analýzy tržního prostředí a návrhu dlouhodobých cílů.
Marketingový mix ve vybrané společnosti
Holenda, Jan ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Tecl, Josef (oponent)
Cílem této práce je charakterizovat danou společnost, zjistit a podrobně popsat nástroje marketingového mixu. Na základě těchto informací dojde ke zhodnocení situace v dané společnosti, případně k vypracování návrhů na zlepšení současné situace.
Lidice - významná vojenská památka Středočeského kraje
RUSNÁKOVÁ, Tereza
Bakalářská práce se zabývá úlohou Památníku Lidice jako jednoho z objektů cestovního ruchu v rámci Středočeského kraje. Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit a analyzovat využití potencionálu atraktivity vojenské památky Lidice. Na základě výsledků terénního šetření byl navrhnut produkt určený ke zvýšení návštěvnosti zmíněné oblasti. Data získaná terénním šetřením, řízenými rozhovory i ze sekundárních zdrojů byla použita pro zpracování situační analýzy a syntézy údajů, které se staly podkladem pro sestavení návrhů, opatření a posléze rovněž k přípravě nového produktu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.