Název:
Marketingový mix ve vybrané společnosti
Překlad názvu:
Marketing Mix in a chosen Company
Autoři:
Holenda, Jan ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Tecl, Josef (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je charakterizovat danou společnost, zjistit a podrobně popsat nástroje marketingového mixu. Na základě těchto informací dojde ke zhodnocení situace v dané společnosti, případně k vypracování návrhů na zlepšení současné situace.The goal of this thesis is to decribe brewery in Havlíčkův Brod, discover and clearly characterize instruments of the marketing mix. On the base of known information present situation in brewery will be set up. If it is need, helpful recommendation will be made.
Klíčová slova:
Havlíčkův Brod; Marketing; Marketingový mix; Pivovar; Rebel; Brewery; Havlickuv Brod; Maketing; Marketing mix; Rebel
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26753