Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Požadavky na stavební řešení zastávek MHD v ČR a zahraničí
Krejčí, Petr ; Bambušek, Martin (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce je rešerše na požadavky na stavební řešení zastávek MHD v ČR, zjištění podobných požadavků a mechanismů jejich uplatňování u zahraničních států a následně vytvoření doporučení pro zavedení těchto požadavků na celostátní úrovni.
Řízení kvality služeb
Novotná, Nela ; Kala, Štěpán (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Bakalářská práce řeší hodnocení kvality poskytované služby. Je úzce zaměřena na poskytování služby městské hromadné dopravy v konkrétním městě. Práce využívá metodický postup při marketingovém výzkumu kvality služeb. Vychází ze studia sekundárních dat ze zdrojů zadavatele služby a také z veřejně dostupných informací. Na základě rozboru těchto získaných informací stanovuje způsob získání primárních dat od spotřebitelů. V práci je zvolen způsob dotazování formou dotazníku a řízeným rozhovorem se zástupcem dopravní společnosti. Otázky u obou procesů získávání primárních informací vychází ze standardů kvality dopravní služby. Ze získaných informací je provedeno hodnocení poskytované služby a doporučeny nápravné kroky, které povedou ke zlepšení kvality poskytované služby.
Požadavky na stavební řešení zastávek MHD v ČR a zahraničí
Krejčí, Petr ; Bambušek, Martin (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce je rešerše na požadavky na stavební řešení zastávek MHD v ČR, zjištění podobných požadavků a mechanismů jejich uplatňování u zahraničních států a následně vytvoření doporučení pro zavedení těchto požadavků na celostátní úrovni.
Využití LNG v dopravě
Machalová, Markéta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Žákovec, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především jednotlivými aspekty zavádění LNG (zkapalněného zemního plynu) jako paliva pro menší dopravní podnik. V současné době se v dopravě stále více používají alternativní pohony vozidel. Jedním z nejrozšířenějších je zemní plyn ve formě buď LNG nebo CNG (stlačený zemní plyn). Cílem této práce je zjistit, zda se investice do přechodu na LNG pohon vyplatí děčínskému dopravnímu podniku. Analýzou a kalkulací jsem došla k závěru, že plynofikace autobusů je oproti používané naftě výhodná jak z bezpečnostního a ekologického, tak i z ekonomického hlediska. Kvůli technickým a legislativním překážkám je v současnosti LNG pro menší dopravní podnik z ekonomického pohledu méně výhodný než CNG. Přechod na LNG pohon se tak aktuálně v ČR vyplatí podnikům ve městech, kde pro CNG není dostatečná kapacita potrubí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.