Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Mezinárodní konglomeráty luxusního zboží a jejich specifika
Jandová, Denisa ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Hlavním tématem této práce jsou specifika mezinárodních konglomerátů luxusního zboží a jejich fungování. Cílem této práce je jasným způsobem zmapovat a popsat fungování obchodních skupin s luxusním zbožím, pozici značky v konglomerátu a ukázat pozitivní a negativní přínos, který z tohoto působení vyplývá. Jejím obsahem je definice luxusu a luxusního zboží a zobrazení světových trendů v oblasti luxusních značek a preferencí spotřebitelů. Následuje detailní analýza strategického řízení skupin a ovlivňování jednotlivých značek, rozbor třech největších skupin LVMH, Kering a Richemont a jejich komunikační aktivity zaměřené na prezentaci konglomerátu jako celku. Neméně důležitou částí je vnímání luxusu v ČR a působení skupin na tuzemském trhu. Závěrem této práce je stanovení trendů na trhu s luxusním zbožím, specifika fungování skupiny, závěry z analýzy jednotlivých konglomerátů, jejich komunikace navenek a jejich působení v ČR.
Manipulativní marketingové taktiky
Jelínková, Vendula ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Votrubová, Klára (oponent)
Tato bakalářská práce zkoumá možnou existenci efektivního sloučení nástrojů marketingového a komunikačního mixu s hlavními principy manipulace a ovlivňování lidí v luxusním segmentu, spolu s jeho funkčností a aplikovatelností. Nejprve se bude věnovat teoriím marketingového mixu a principů manipulace, které tvoří hlavní teoretické pilíře práce. Na teoretickém základu práce představí jednotlivé příklady syntézy vybraných nástrojů marketingového mixu s principy manipulace. Bude zkoumat možnosti aplikací tohoto sloučení v praxi a jeho využitelnost a to na základě vybrané literatury a pracovních zkušeností autorky. Tato práce by mohla být zdrojem inspirace pro ty, kteří přemýšlí, jak by bylo možné ještě více zefektivnit prodej v luxusním segmentu.
Vývoj nabídky a poptávky v luxusním segmentu pražského hotelového trhu po roce 2000
Šimek, Filip ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Maček, Martin (oponent)
Vymezení teoritického rámce práce z hotelnictví, marketingu hotelnictví a ekonomie. Charakteristika luxusního segmentu. Vývoj 5* zařízení za socialismu a v porevolučním období. Analýza současného trhu luxusního segmentu v Praze ze strany nabídky a poptávky s predikcí vývoje do roku 2012.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.