Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Představy dětí o smrti
JANDOVÁ, Denisa
Práce nabízí zamyšlení nad postoji člověka ke smrti, umírání a stárnutí. Nabízí pohled na téma z hlediska vztahů souvisejících se smrtí. Pojednává o vývojových stadiích dětí z hlediska vývoje jejich osobnosti, z pohledu psychodynamického, kognitivního a emočního vývoje. Nabízí zamyšlení nad správnou komunikací a nad otázkou, kdy je vhodný čas začít s dětmi hovořit o smrti. Předkládá využití jedné z výtvarných technik, kresby, ke zjištění představ dětí o smrti. V praktické části popisuje a vyhodnocuje grafická ztvárnění dětí předškolního a školního věku. Prezentuje tuto možnost využití kresby s knižním příběhem jako možnou cestu nejen pro zjištění představ dětí o smrti, ale i k dalšímu použití jako východisko z náročných životních situací. Tato metoda může pomoci k ujasnění myšlenek dětí na určité téma a může být návodem dospělým, jak s nimi na toto téma navodit vhodný dialog.
Masová média a politické rozhodování
Jandová, Denisa ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Kubišová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce zkoumá podstatu a funkci masmédií ve společnosti. Zabývá se teoretickým popisem, vývojem a účinky, které mohou masmédia na příjemce mediálního obsahu mít. Popisuje také stručný vývoj fotografie, která je především v tištěných médiích významným komunikačním prostředkem. Práce se zabývá technikami úprav, které mohou formovat mediální sdělení. Podstatná část práce je věnována politickému marketingu, který je uplatňován v politické komunikaci. V předvolebním období hrají významnou roli volební kampaně, prostřednictvím kterých získáváme nejvíce informací o kandidátech. Politické strany si v rámci volební kampaně nastavují vlastní komunikační strategii a využívají média při šíření svého volebního programu. Práce nabízí analytický pohled na funkci politické komunikace v rámci médií a míru ovlivňování obsahu zpravodajství v konceptu nastolování agendy. Cílem je poukázat na možné působení masmédií a politické komunikace na veřejnost při volebním rozhodování. Analýza se zabývá předčasnými volbami do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013. Zkoumá komplexní pohled na volební kampaně ČSSD, Hnutí ANO a KSČM a sleduje, do jaké míry tyto strany pracují s nástroji politického marketingu a jakým způsobem se prezentují v tištěných médiích - MF Dnes, Právu a Blesku. Na druhou stranu...
Mezinárodní konglomeráty luxusního zboží a jejich specifika
Jandová, Denisa ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Hlavním tématem této práce jsou specifika mezinárodních konglomerátů luxusního zboží a jejich fungování. Cílem této práce je jasným způsobem zmapovat a popsat fungování obchodních skupin s luxusním zbožím, pozici značky v konglomerátu a ukázat pozitivní a negativní přínos, který z tohoto působení vyplývá. Jejím obsahem je definice luxusu a luxusního zboží a zobrazení světových trendů v oblasti luxusních značek a preferencí spotřebitelů. Následuje detailní analýza strategického řízení skupin a ovlivňování jednotlivých značek, rozbor třech největších skupin LVMH, Kering a Richemont a jejich komunikační aktivity zaměřené na prezentaci konglomerátu jako celku. Neméně důležitou částí je vnímání luxusu v ČR a působení skupin na tuzemském trhu. Závěrem této práce je stanovení trendů na trhu s luxusním zbožím, specifika fungování skupiny, závěry z analýzy jednotlivých konglomerátů, jejich komunikace navenek a jejich působení v ČR.

Viz též: podobná jména autorů
4 JANDOVÁ, Denisa
1 Jandová, D.
5 Jandová, Daniela
4 Jandová, Darina
2 Jandová, Dita
1 Jandová, Dominica
1 Jandová, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.