Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh lávky přes silnici I/11 v Ostravě
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes směrově rozdělenou komunikaci I/11.. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové obloukové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou pomocí tyčových závěsů ve tvaru „V“. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.20. Rozpětí lávky je 48,71 m, volná šířka 4 m, výška uprostřed činí 7,5 m. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Alternativní návrh ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Franc, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je alternativní návrh a posouzení nosné konstrukce stávající ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova v Brně. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové příhradové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.13. Rozpětí lávky je 52,5 m, volná šířka 5 m, výška proměnná. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Železniční most přes řeku Moravu mezi Starým Městem a Uherským Hradištěm
Křivánek, David ; Štrba, Michal (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením železničního mostu přes řeku Moravu mezi Starým Městem a Uherským Hradištěm na trati č. 341. Stávající železniční most má rozpětí 20,5 + 60 + 20,5 m. Bylo zpracováno pět různých variant s odlišným statickým systémem. Všechny varianty mostní ocelové konstrukce byly navrženy a řešeny s dolní ortotropní mostovkou. Pro výběr finální varianty byly všechny varianty staticky posouzeny a porovnány pomocí multikriteriální analýzy na základě zvolených kritérií. Finální varianta byla následně podrobněji posouzena dle platných norem.
Návrh lávky přes silnici I/11 v Ostravě
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Marván, David (vedoucí práce)
Obsahem práce je variantní návrh lávky pro pěší a cyklistickou dopravu přes směrově rozdělenou komunikaci I/11.. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové obloukové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou pomocí tyčových závěsů ve tvaru „V“. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.20. Rozpětí lávky je 48,71 m, volná šířka 4 m, výška uprostřed činí 7,5 m. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.
Alternativní návrh ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova
Mikhno, Yevgeniy ; Nečesal, Petr (oponent) ; Franc, David (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je alternativní návrh a posouzení nosné konstrukce stávající ocelové lávky přes Svratku na ulici Bernáčkova v Brně. Hlavní nosnou konstrukci budou tvořit dva ocelové příhradové nosníky spojené dolní ortotropní mostovkou. Pro posouzení nosné konstrukce byl vytvořen trojrozměrný statický výpočtový model v programu Dlubal RFEM 5.13. Rozpětí lávky je 52,5 m, volná šířka 5 m, výška proměnná. Objekt byl navržen v souladu s platnými normami na mezní stav únosnosti a na mezní stav použitelnosti. Použitý materiál nosných prvků je ocel třídy S355.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.