Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání zdatnosti žáků 8. třídy ZŠ v rámci sportovní a nesportovní třídy
Vélová, Adéla ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Feher, Jan (oponent)
Název bakalářské práce: Srovnání zdatnosti žáků 8. třídy ZŠ v rámci sportovní a nesportovní třídy Zpracovala: Adéla Vélová Vedoucí bakalářské práce: PhDr. Aleš Kaplan, Ph.D. Cíle práce: Cílem mé práce bylo zjistit úrovně zdatnosti žáků, kteří navštěvují sportovní třídu se zaměřením na atletickou přípravu a na třídu, která absolvuje pouze standardní hodiny tělesné výchovy. Jednalo se o žáky osmých tříd studujících na základní škole, konkrétně tedy o věkovou kategorii 13 a 14 let. Zjištěné výsledky byly zároveň komparovány s výsledky naměřenými před 25 lety u sportovní třídy na jiné základní škole. Metodika práce: Jako hlavní metodu jsem použila praktické testování žáků pomocí testové baterie UNIFITTEST (6-60). Pro bakalářskou práci jsem si vybrala z UNIFITTESTu čtyři motorické testy - skok daleký z místa, leh-sed opakovaně po dobu 60 vteřin, vytrvalostní běh po dobu 12 minut a člunkový běh 4x10 metrů. Všechna naměřená data byla porovnána s normami UNIFITTESTu pro jednotlivé věkové kategorie. Součástí práce bylo krátké nestandardizované dotazníkové šetření, kde došlo ke zjištění názorů žáků na pohybové aktivity. Výsledky práce: Ve všech čtyřech motorických testech dosáhli jak žáci, tak i žákyně sportovní třídy lepších výsledků, než žáci a žákyně nesportovní třídy. Sportovní třída dosahovala ve...
Srovnání fyzické zdatnosti žáků obecné a sportovní třídy ZŠ
Zaplatílková, Lucie ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Krištofič, Jaroslav (oponent)
Název práce: Srovnání fyzické zdatnosti žáků obecné a sportovní třídy ZŠ Cíle práce: Cílem výzkumu je zjistit jakou fyzickou zdatnost mají žáci, kteří navštěvují výběrovou sportovní třídu ZŠ a výsledky srovnat se stejně starými žáky obecné třídy. Metody: Měření bylo provedeno formou testové baterie Unifittest (6-60), která je složena z následujících testů - skok daleký z místa, leh- sed opakovaně, shyby/výdrž ve shybu a Cooperův test. Výsledky byly vyhodnoceny a srovnány pomocí statistických charakteristik, jako jsou míry polohy a variability. Výsledky: Po provedení jednotlivých testů byla zjištěna průměrná úroveň kondičních schopností v každé kategorii. V testu skok daleký z místa dosáhli chlapci ze sportovní třídy o 14, 6 % lepšího průměrného výkonu, než chlapci z obecné třídy a mezi děvčaty dosáhla rovněž lepší výkonnosti děvčata ze sportovní třídy, konkrétně o 8, 5 %. I v testu leh- sed prokázali lepší výkony žáci ze sportovní třídy, tentokrát o 5, 9 %. U žákyň sportovní třídy byly výkony lepší o 3, 3 % než u žákyň z třídy obecné. Velký výkonnostní rozdíl jsem zaznamenala u testu ve shybech, při kterém měli žáci sportovní třídy v průměru o 20, 4 % lepší výsledek. Mezi dívkami měly však tentokrát lepší výkony dívky z obecné třídy, a to o 21 %. V testu vytrvalostních schopností se mezi chlapci...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.