|
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
|
|
ITIL trenažér
Dvořák, Petr ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací informačního systému pro podporu studia a procvičování vybraných postupů dle Information Technology Infrastructure Library (ITIL) se zaměřením na návrh a provoz služeb (service design and operation). V podobě webové aplikace představuje netradiční přístup k řešení výukového software s využitím rozšíření standardní výukové části o herní prvky a interaktivní scénáře. Vytvořený systém umožňuje uživatelům definovat služby a úkoly, jako jsou incidenty a problémy vzniklé jejich provozem, a hodnotit reakce odpovědných uživatelů. Aplikaci mohou využít IT správci nebo vedoucí Service Desku pro zaškolování nových techniků nebo obsluhy Service Desku.
|
|
Herní engine pro ITIL trenažér
Pučálka, Martin ; Křivka, Zbyněk (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na knihovnu Information Technology Infrastructure Library (ITIL). Cílem práce bylo analyzovat, navrhnout a implementovat herní engine, který by umožnil simulaci provozu IT služeb v reálném či zrychleném čase anebo v tazích. Základem enginu je tvůrčí mód, ve kterém je možné vytvářet vlastní služby a specifikovat jejich chování během provozu tak, jako kdyby je používali reální uživatelé. Druhou částí enginu je mód hráče a jednoduchý service desk. Pomocí nich se hráči mohou starat o plynulý provoz služeb, které jim byly svěřeny. To jim nabízí možnost praktické výuky a procvičování postupů popsaných v knihovně ITIL.
|
|
ITIL trenažér
Dvořák, Petr ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, návrhem a implementací informačního systému pro podporu studia a procvičování vybraných postupů dle Information Technology Infrastructure Library (ITIL) se zaměřením na návrh a provoz služeb (service design and operation). V podobě webové aplikace představuje netradiční přístup k řešení výukového software s využitím rozšíření standardní výukové části o herní prvky a interaktivní scénáře. Vytvořený systém umožňuje uživatelům definovat služby a úkoly, jako jsou incidenty a problémy vzniklé jejich provozem, a hodnotit reakce odpovědných uživatelů. Aplikaci mohou využít IT správci nebo vedoucí Service Desku pro zaškolování nových techniků nebo obsluhy Service Desku.
|