Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 260 záznamů.  začátekpředchozí251 - 260  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management výuky statistických předmětů v kombinovaném studiu
Vlnas, Pavel ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
V současné době existuje naléhavá potřeba provést analýzu výuky statistických předmětů na Fakultě managementu VŠE v Praze. Práce analyzuje dosavadní pedagogické metody, jež jsou v době vzniku práce v akademickém roce 2009-2010 aktuální. Dalším cílem je navrhnout takové nové metody výuky, které by odrážely nastupující trendy v pedagogice a které by studentům pomohly jak v absorpci a pochopení látky, tak v její aplikaci v praxi na manažerských pozicích.
Webová aplikace pro testování programů při výuce
Podolka, Luděk ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat možné způsoby řešení kompilace, spouštění a testování uživatelských programů v jazyce Java v prostředí webového serveru. Dalším cílem je navrhnout a implementovat webovou aplikaci, která by umožňovala studentům psaní a testování jednoduchých programů při výuce Javy. Metodou dosažení cíle je studium relevantních zdrojů, zejména dokumentace a zdrojového kódu projektů implementujících dynamické spouštění programů. K dosažení cíle praktické části autor využívá analýzu požadavků a principy implementace agilní metodiky extrémního programování. Pro názornost návrhu aplikace jsou použity prvky notace jazyka UML. První část práce je zaměřena na teorii spouštění programů v Javě, načítání tříd, kompilaci zdrojových kódů a bezpečnost programu. Dále je uveden přehled nástrojů, které vznikly následným vývojem a jsou postaveny nad těmito základními koncepty. Jedná se dynamické modulární systémy, nástroje pro testování software, nástroje pro automatizaci sestavení a integrační servery. Tyto nástroje implementují dynamické spouštění programů. Třetí skupinou jsou nástroje vhodné pro kvalitativní analýzu zdrojového kódu, které mohou být využity při vytvářené webové aplikace pro účely výuky. V praktické části autor shrnuje zadání úkolu vytvoření webové aplikace a provádí analýzu požadavků. Na základě požadavků se autor krátce věnuje vnitřnímu uspořádání webové aplikace. Detail návrhu aplikace je demonstrován na vybraném uživatelském příběhu. V textu je zařazen přehled technologií a nástrojů použitých k řešení praktické části. Nedílnou součást práce tvoří webová aplikace provozovaná na adrese http://kitscm.vse.cz/tppv. Vlastním přínosem autora je vytvoření přehledu problematiky potřebné k úspěšné analýze, návrhu a implementaci webové aplikace pro testování programů a samotný výsledek provedení těchto procesů.
Programy pro podporu výuky programování v OOP
Bauer, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikacemi pro podporu výuky programování v objektově orientovaných jazycích Java a C#. Práce popisuje jednotlivé ve světě používané aplikace -- pro programovací jazyk Java programy BlueJ, Greenfoot, Alice, JKarel, jGRASP a DrJava, pro jazyk C# SGP Baltie 4 C# a dále některé další aplikace využitelné při výuce programování nebo objektově orientovaného přístupu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké programy se pro výuku OOP používají, analyzovat a porovnat jejich možnosti a použitelnost pro výuku na středních a vysokých školách a doporučit jejich optimální využití ve výuce. V práci jsou také okrajově zmíněny aplikace, které mohou být při výuce použity, ale nejsou přímo zaměřené na výuku programování v OOP. Přínosem této práce je sestavení seznamu aplikací pro výuku, srovnání jednotlivých aplikací co se týče rozsahu zaměření, přístupu k výuce, možností a použitelnosti v praxi a návrh jejich využití při výuce na středních a vysokých školách. Na začátku se práce zabývá historií výuky programovacích jazyků, popisuje principy objektově orientovaného programování a jeho vztah s objektově orientovanými jazyky. Dále popisuje prostředí a možnosti aplikací, které podporují výuku objektově orientovaného vývoje. Závěr práce je věnován srovnání přístupu aplikací k výuce OOP, vyhodnocení vhodnosti jejich použití a návrhu jejich využití pro výuku principů OOP.
Corporate Learning and Development in Kraft Foods International
Čorba, Michal ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práca analyzuje podnikové vzdelávanie v nadnárodnej firme Kraft Foods. Popisuje podnikovú stratégiu vzdelávania, interné a externé zdroje a vzdelávacie potreby zamestnancov. Na základe výsledkov prieskumu odporúča firme Kraft Foods možné zlepšenia.
Řešení e-learningových aplikací v prostředí MOODLE
Zakál, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Plecháč, Jan (oponent)
Práce pojednává o e-learningovém řešení postaveném na klíč se zaměřením na výuku cizích jazyků. V úvodních pasážích je ve stručnosti probrána problematika e-learningu se zaměřením na popis klíčových standardů (SCORM) a používaných nástrojů (LMS). Dále je do detailů rozebrán opensourcový LMS MOODLE. Následující kapitoly se zabývají tvorbou výukového obsahu. Tato část práce je postavena na popisu systému, který se využívá v praxi ve společnosti LANGMaster. Závěrečné kapitoly pak na případové studii demonstrují, jak lze celé řešení na klíč postavit. Vše je předvedeno na hypotetické poptávce podniku po řešení na klíč.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 260 záznamů.   začátekpředchozí251 - 260  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.