Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personální činnosti v organizaci: Vůdcovství
Zelinka, Petr ; Šebesta, Libor (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je seznámit čtenáře s konceptem vůdcovství, na základě těchto teoretických poznatků zanalyzovat stav vedení v podniku VHZ-DIS, spol. s.r.o. a podat návrhy na efektivní leadership za účelem zvýšit výkonnost podniku. Tato analýza je východiskem pro návrh řešení na zlepšení situace v podniku se záměrem zvýšit výkonnost, angažovanost a kreativitu členů organizace.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Podéšť, Jaroslav ; Čermáková, Kristýna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je, na základě výsledků z provedených průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců, vytvořit návrhy a doporučení, vedoucí k jejich větší spokojenosti. V teoretické části je především věnována pozornost samotným službám a dále pak spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a možným vztahům mezi nimi. Pro lepší analyzování spokojenosti těchto dvou skupin respondentů byl podniknut terénní výzkum a primární data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření. Výsledky těchto průzkumů jsou následně diskutovány. Věří se, že analýza spokojenosti zákazníků i zaměstnanců bude mít velký přínos pro společnost a pomůže k jejich lepšímu pochopení.
Personální činnosti v organizaci: Vůdcovství
Zelinka, Petr ; Šebesta, Libor (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je seznámit čtenáře s konceptem vůdcovství, na základě těchto teoretických poznatků zanalyzovat stav vedení v podniku VHZ-DIS, spol. s.r.o. a podat návrhy na efektivní leadership za účelem zvýšit výkonnost podniku. Tato analýza je východiskem pro návrh řešení na zlepšení situace v podniku se záměrem zvýšit výkonnost, angažovanost a kreativitu členů organizace.
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků a zaměstnanců
Podéšť, Jaroslav ; Čermáková, Kristýna (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je, na základě výsledků z provedených průzkumů spokojenosti zákazníků a zaměstnanců, vytvořit návrhy a doporučení, vedoucí k jejich větší spokojenosti. V teoretické části je především věnována pozornost samotným službám a dále pak spokojenosti zákazníků a zaměstnanců a možným vztahům mezi nimi. Pro lepší analyzování spokojenosti těchto dvou skupin respondentů byl podniknut terénní výzkum a primární data byla sbírána pomocí dotazníkového šetření. Výsledky těchto průzkumů jsou následně diskutovány. Věří se, že analýza spokojenosti zákazníků i zaměstnanců bude mít velký přínos pro společnost a pomůže k jejich lepšímu pochopení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.