Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice
Sláma, Miroslav
Sláma, M. Vliv slevových portálů na cestovní ruch v České republice. Diplomová práce. Brno: MZLU v Brně, 2018. Diplomová práce se zabývá slevovými portály a jejich vlivem na chování spotřebi-telů při nákupu dovolené. Ke zjištění charakteristického chování spotřebitelů a vlivu slevových portálů při nákupu dovolené bylo využito metod dotazníkového šetření (n = 687) a hloubkových rozhovorů (n = 11). Na základě zjištěných infor-mací byly předloženy výsledky primárního výzkumu a byly vytvořeny obecné i konkrétnější závěry ohledně dopadu slevových portálů na cestovní ruch v tuzemsku.
Gender ve výtvarné výchově
Svatošová, Zuzana ; Fulková, Marie (vedoucí práce) ; Fulka, Josef (oponent) ; Kitzbergerová, Leonora (oponent)
Disertační práce se zabývá, teoreticky i prakticky, genderovou problematikou ve výuce předmětu Výtvarné výchovy (VV) na 2. stupni základního vzdělávání. Její teoretická část vymezuje pojem gender z postmoderního pohledu a zařazuje jej do širšího kulturněhistorického kontextu. Gender je podrobně nahlížen prostřednictvím vybraných post/strukturálních teorií, mezi které řadíme zejména psychoanalytickou teorii subjektivity Jacquesa Lacana, diskurzivní formaci subjektu Michela Foucaulta, genderovou performativitu Judith Butler, antropologické pojetí feminity a maskulinity Margaret Mead a sémiotické znakové teorie. Teoretická část se dále zaměřuje na vyložení proměny paradigmatu v pedagogických vědách, popis potřebné rovnováhy radikálního a postmoderního pedagogického konstruktivismu ve vztahu ke kulturním hodnotám a naplňování obecných i konkrétních vzdělávacích cílů výtvarné výchovy a transformaci soudobé české školní kultury. Možnosti sémiotické genderové analýzy jsou zde popsány jako specifické didaktické metody práce s vizuálními reprezentacemi ve výuce diskurzivně pojaté výtvarné výchovy. Výzkumná část práce řeší základní výzkumnou otázku: Jakým způsobem učitelé VV na 2. stupni základní školy vyučují téma genderu? Výzkum je rozdělen na dvě studie. První, kvantitativně-kvalitativní studie analyzuje...
Zdraví migrantů v Česku - politický a prostorový rámec
Chourová, Renáta ; Dzúrová, Dagmar (vedoucí práce) ; Hnilicová, Helena (oponent)
Zdraví migrantů v Česku - politický a prostorový rámec Abstrakt Předložená diplomová práce analyzuje přístup ke zdraví a způsob využívání zdravotní péče migranty z Ukrajiny a Vietnamu v Česku v prostorových a politických souvislostech. K analýze byla využita data výzkumu Přírodovědecké fakulty Univerzity Karlovy v Praze z roku 2013, a dále informace získané autorským šetřením, dotazujícím odbornou veřejnost (lékaře, zástupce zdravotnických a neziskových organizací a představitele zdravotních pojišťoven a ministerstev). V analytické části práce byly využity metody kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Byly identifikovány klíčové faktory, ovlivňující přístup migrantů k vlastnímu zdravotnímu stavu a zajištění zdravotní péče, jež byly dále interpretovány v prostorových souvislostech. Práce odhaluje odlišnosti v přístupu ke zdraví u migrantů v jednotlivých krajích Česka. Zjištěné závěry jsou v práci konfrontovány s nastavením zdravotní politiky v Česku. Klíčová slova: zdravotní péče, zdravotní stav, zdravotní politika, kvantitativní a kvalitativní výzkum, migranti z Ukrajiny a Vietnamu, Česko
Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o.
Sůsová, Petra ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Cílem mé diplomové práce na téma Návrh propagační strategie firmy Brudra s.r.o. je analyzovat a následně stanovit postup při tvorbě propagační strategie v této firmě, který zde stále chybí. To vše za pomoci dotazníků, jež mají ověřit povědomí veřejnosti o této společnosti, a za pomoci metody zvané Mystery shopping, která má ověřit kvalitu poskytovaných služeb na maloobchodních prodejnách společnosti Brudra s.r.o. Výstupem bude sloučení výsledků z těchto výzkumů, díky kterým se následně zaměříme na slabší stránky a mezery v propagaci, její ucelení a sjednocení včetně případných doporučení. Návrh propagační strategie by měl sloužit jako jakési vodítko při sestavování marketingového plánu pro budoucí období.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.