Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace sázkové kanceláře Sazkabet
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace sázkové kanceláře Sazkabet Cíl: Hlavním cílem této práce je navržení marketingové komunikace, která společnosti Sazkabet napomůže k udržení stávajících zákazníků a zároveň k oslovení nových, kteří spadají do její cílové skupiny. Metody: V práci byly použity kvalitativní metody. Konkrétně se jednalo o tři polostrukturované rozhovory se zaměstnanci sázkové kanceláře Sazkabet, kteří se věnují jednotlivým marketingovým nástrojům. Stejně tak byla provedena analýza textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Výsledky práce: Při analýze bylo zjištěno, že sázková kancelář Sazkabet nevyužívá všechny marketingové nástroje tak efektivně, jak by mohla. Společnosti jsou navrženy konkrétní vylepšení v reklamě, podpoře prodeje, digitálním marketingu, influencer marketingu a sponzoringu. Stejně tak je sázkové kanceláři navržen plán využití jednotlivých nástrojů na rok 2021 Klíčová slova: Marketingový mix, kurzové sázky, hazardní hry, Sazka a.s.
Vliv legislativních změn na trh sázkových kanceláří
Kubásek, Petr
Bakalářská práce "Vliv legislativních změn na trh sázkových kanceláří" se zabývá analýzou vlivu změn legislativy v letech 2009 až 2012 na trh hazardních her v České republice. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy týkající se hazardních her, specifické formy zdanění a vývoj právní úpravy sázkových her. Praktická část se věnuje analýze dopadu změn legislativy na vybrané sázkové kanceláře v odvětví kurzových sázek, loterií a hracích přístrojů. V závěrečné diskuzi je provedeno zhodnocení faktického vlivu těchto změn na trh sázkových kanceláří.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.