|
Marketingová komunikace sázkové kanceláře Sazkabet
Hančl, Josef ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace sázkové kanceláře Sazkabet Cíl: Hlavním cílem této práce je navržení marketingové komunikace, která společnosti Sazkabet napomůže k udržení stávajících zákazníků a zároveň k oslovení nových, kteří spadají do její cílové skupiny. Metody: V práci byly použity kvalitativní metody. Konkrétně se jednalo o tři polostrukturované rozhovory se zaměstnanci sázkové kanceláře Sazkabet, kteří se věnují jednotlivým marketingovým nástrojům. Stejně tak byla provedena analýza textů, dokumentů, webových stránek a sociálních sítí. Výsledky práce: Při analýze bylo zjištěno, že sázková kancelář Sazkabet nevyužívá všechny marketingové nástroje tak efektivně, jak by mohla. Společnosti jsou navrženy konkrétní vylepšení v reklamě, podpoře prodeje, digitálním marketingu, influencer marketingu a sponzoringu. Stejně tak je sázkové kanceláři navržen plán využití jednotlivých nástrojů na rok 2021 Klíčová slova: Marketingový mix, kurzové sázky, hazardní hry, Sazka a.s.
|