Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 188 záznamů.  začátekpředchozí167 - 176dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kreativní myšlení a jeho podpora v manažerské praxi
Dvořák, Radek ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Hubinková, Zuzana (oponent)
V předkládané práci se věnuji tvořivosti, kreativnímu myšlení a jeho podpoře v manažerské praxi. Kreativní myšlení a inovace jsou v dnešní době velmi žádané, proto je třeba porozumět tomu, jak se vážou na vedení organizace a jak má vedení podporovat v této problematice své zaměstnance. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem je ve zkoumané společnosti podporováno kreativní myšlení zaměstnanců a jaký je přístup k vytváření prostředí podporující kreativitu ze strany vedení. K naplnění cílů práce byl proveden výzkum zahrnující studium podnikových dokumentů, zúčastněné pozorování, rozhovor a dotazníkové šetření. Na základě zjištěných výsledků, pak bude možné identifikovat aktuální stav společnosti a poté formulovat návrhy a doporučení na změny. Tyto změny by měly mít vliv na zlepšení podpory kreativity u zaměstnanců a tím i zlepšení hospodářské efektivnosti.
Kreativita a její výzkum
Kušičková, Lucie ; Pstružina, Karel (vedoucí práce) ; Vaněk, Jiří (oponent)
Práce se zabývá tématem kreativity, která je považována za nedílnou součást lidského života a často také bývá vnímána jako jeden z předpokladů úspěšného jedince jak na profesní tak i osobní úrovni. Úvodní kapitoly práce jsou věnovány lidské tvořivosti po její teoretické stránce, v jejich textu je tak shrnuto dosavadní poznání se zaměřením na výzkum této oblasti, které se pak stalo podkladem pro vlastní výzkumný projekt, předkládaný v rámci této práce. Navazující kapitoly jsou věnovány přímo realizovanému výzkumnému projektu, který je rozebrán z hlediska své struktury. Je zde definována oblast, na kterou se výzkum zaměřuje, a jsou představeny jeho cíle. Popsána je charakteristika zúčastněných respondentů, navržená metodika, u jednotlivých částí je také vysvětleno, kterým znakem či oblastí kreativity se zabývají. Dále je pak vyložen způsob, kterým jsou získaná data vyhodnocována. V rámci předložených výstupů vyhodnocení nasbíraných odpovědí probandů, je poukázáno na zajímavé skutečnosti, získané tímto výzkumem, a je formulována hypotéza, která konstatuje možnost vypozorování určitého sklonu ke kreativitě ve vztahu ke zvolenému studijnímu oboru.
Využití role sestry-rozhodovatelky v praxi v souvislosti s poskytováním kvalitní ošetřovatelské péče
STEHLÍKOVÁ, Jaroslava
Diplomová práce se snaží nastínit, v jakém rozsahu je využívána rozhodovací role sester a jaké hlavní faktory ovlivňují sesterské rozhodování. Rozhodováním naplňuje sestra svou rozhodovací roli, přičemž efektivita tohoto rozhodnutí významným způsobem zasahuje do výsledné kvality poskytované ošetřovatelské péče. Výzkumem bylo zjištěno, že sestry svou rozhodovací roli využívají v nedostatečné míře, a proto je potřeba znovu zdůraznit smysl a účel samotného rozhodování. Tohoto úkolu se mohou ujmout sestry z ošetřovatelského managementu. Sestry manažerky mohou dále přispět tím, že budou efektivněji než doposud obhajovat kompetence sester. Z faktorů, které sestry potřebují pro efektivní rozhodování, je potřeba zaměřit se zejména na vzdělávání. Je nezbytné umožnit sestrám rozšiřování vědomostí, protože tak získají teoretické znalosti (např. o rozhodování), které uplatní v péči o pacienta/klienta.
Guerilla marketing, problematika hodnocení a využití v kultuře
Šafaříková, Kateřina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce se zabývá guerilla marketingem jako jedním z netradičních nástrojů propagace. V teoretické části popisuje hlavní specifika guerilly, zkoumá situaci v České republice, legislativní úpravu, která se k problematice vztahuje a uvádí příklady kampaní. Ve stěžejní praktické části se zaměřuje na využití guerilly při propagování kulturních událostí -- například filmů, hudebních festivalů nebo knih. Analyzuje několik kampaní, zhodnocuje vhodnost jejich použití a snaží se zjistit, co mají společné a čím se odlišují. Kultura je kreativní oblastí a kampaně, aby byly úspěšné, by tedy také měly být kreativní, což se analýzou potvrzuje.
Kreativita v mediálním plánování
Pošepná, Tereza ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Úvod do problematiky mediálního plánování, marketingová strategie a mediální plánování, proces mediálního plánování, brief, tvorba strategie, faktory ovlivňující výběr médií, lokality a načasování kampaně, mediální ukazatele, post-buy analýza, kreativní mediální strategie, trh telekomunikačních služeb v České republice, plánování médií pro společnost Vodafone, použití alternativních médií v re-brandingové kampani
Možnosti rozvoje tvořivosti u zaměstnanců vybrané organizace
Pochman, Martin ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvořivostí a možnostmi jejího rozvoje. Tvořivost je každodenní součástí lidského života. Prosperita každého podniku závisí na jeho inovační schopnosti. Hlavním zdrojem inovací jsou její zaměstnanci, a to zejména ti, kteří nejvíce zvyšují tvůrčí potenciál firmy. Dílčím cílem této práce je teoreticky popsat problematiku tvořivosti a jejího významu pro hospodářskou organizaci. Na teoretické poznatky z oblasti kreativity navazuje jejich praktická aplikace v konkrétní organizaci. Hlavním cílem práce je analýza kreativního prostředí ve vybrané společnosti. Tato společnost je lídrem na trhu mléčných výrobků v ČR. Metodou rozhovoru a dotazníku byly získány potřebné informace k určení silných a slabých stránek společnosti v oblasti kreativity. Na základě těchto informací jsou navrhnuta osobní doporučení této firmě.
Teorie kreativní třídy Richarda Floridy
Katakalidis, Thomas ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Cílem této práce je představit teorii kreativní třídy Richarda Floridy a způsob, jakým se měří index kreativity, tedy ukazatel kreativního prostředí a rozvojového potenciálu města či regionu. Zabývá se kreativitou jako faktorem rozvoje společnosti v historii a kriticky hodnotí dnešní přístup k tomuto fenoménu. Polemizuje s Floridovou teorií na teoretické bázi a poukazuje na případné nedostatky při měření pomocí indexu kreativity. Mimo to mapuje kritiku této teorie z akademického i jiného prostředí.
Zadejte název práce
Selep, Ján ; Bartoň, Petr (vedoucí práce) ; Bolcha, Peter (oponent)
Organizácia Creative Commons (CC) vytvorila v roku 2003 šesť licencií, ktoré používajú iba časť copyright ochrany, kým zvyšné časti ponechávajú voľné. Následkom toho sa znižuje cena diel slúžiacich ako vstupy pre budúce diela a výsledkom je zvýšená kreativita a počet vytvorených diel. Na druhej strane, CC slúžia aj ako substitút k plnej copyright ochrane. Práca skúma tento vplyv analyzovaním počtu registrácií z United States Copyright Office a CC linkback dát. Výsledky ukazujú nesignifikantnosť vplyvu. Napriek tomu, konzistentne pozitívne koeficienty naznačujú komplementárny vzťah. Posledným zistením je nerozdielnosť vplyvu medzi jednotlivými typmi CC licencií ako determinantov počtu copyright licencií.
Aplikace výtvarných činností s přesahem do prosociální výchovy v práci s mladými dospělými ve výkonu vazby
JANSKÁ, Dagmar
Tato bakalářská práce se zaměřuje na výtvarné činnosti s přesahem do prosociální výchovy v oblasti sociální práce s mladými dospělými ve výkonu vazby. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část vymezuje některé základní pojmy, charakteristiku cílové skupiny s důrazem na výkon vazby a aktivity realizované v této oblasti. Vymezuje také pedagogiku a pedagogické disciplíny, které se vztahují k penitenciárnímu prostředí. V teoretické části dále definuje pojmy související s výtvarnými činnostmi, uměním a prosociálností a jejich význam v lidském životě. Praktická část je realizována ve Vazební věznice v Českých Budějovicích se zaměřením na cílovou skupinu mladých dospělých ve výkonu vazby. Poznatky z teoretické části jsou zde aplikovány na základě výtvarných činností prostřednictvím vlastního projektu s názvem ?Putování Malého prince?, který je zaměřen na rozvoj kreativity a spolupráce v rámci prosociálnosti. Nabízí nám pohled na jednu z možností smysluplného využívání volného času u obviněných osob.
Možnosi kreativních činností v rámci pedagogiky volného času (srovnání venkova a města)
MRÁZEK, Luboš
Práce se zabývá definováním pojmu kreativita a kreativní činnost, vymezením předmětu, funkcí a cílů pedagogiky volného času. Dále osobností pedagoga volného času a jeho rolemi v interakci s dětmi a mladými lidmi. Hlavním tématem jsou kreativní činnosti v rámci pedagogiky volného času. Práce vymezuje oblasti kreativních činností na základě činností zájmových. Poté uvádí realizaci těchto oblastí v základních typech zařízení pro volný čas. Nakonec práce srovnává možnosti kreativních činností ve městě a na venkově.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 188 záznamů.   začátekpředchozí167 - 176dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.