Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Trubanová, Mária
Trubanová, M. Vliv značky na chování spořebitelů na trhu s kosmetikou. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zaměřuje na vliv značky na chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou. Hlavním cílem této práce je ověřit vliv značky na nákupní chování spotřebitelů na trhu s kosmetikou, zjistit jejich preference a identifikovat klíčové faktory ovlivňující jejich nákupní chování. K dosažení cíle diplomové práce bylo provedeno dotazníkové šetření (n=275) a shluková analýza, která sloužila k segmentaci slovenských spotřebitelů na trhu s kosmetikou. Následně jsou poskytnuty návrhy a doporučení pro subjekty působící na straně nabídky na Slovensku.
Marketingová strategie firmy Adonis
Vajdík, Marek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bencová, Lubica (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnost Adonis působící již 20 let na trhu s relaxačními a kosmetickými výrobky. Obsahem první kapitoly je seznámení se s činností zkoumané firmy. Teoretickou rovinou strategického řízení firmy se zabývá kapitola druhá. Třetí kapitola zpracovává vnější situační analýzu -- analýzu makroprostředí (PEST) a mikroprostředí. K identifikování vnitřního prostředí společnosti slouží SWOT analýza, které zároveň naznačuje možné příležitosti a hrozby vyplývající z trhu. Nejobsáhlejší kapitolu tvoří vlastní analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Nastínění trendů ukazuje aspekty, které by mohly výrazně ovlivňovat budoucí rozhodování kosmetických firem, nebo ovlivňují současný trh již nyní. V závěrečné kapitole jsou uvedeny dílčí vylepšení jednotlivých nástrojů. Závěr obsahuje zhodnocení dosavadní strategie s dílčími potenciálními vylepšeními.
Competitive position of the company Dermacol ČR
Krahulcová, Lenka ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce Konkurenční postavení společnosti Dermacol ČR pojednává o situaci na kosmetickém trhu a na základě Porterovy analýzy hodnotí postavení české společnosti mezi stávajícími konkurenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.