Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
Návrh komunikační kampaně na polyfunkční komplex RiOS
Fridrichová, Dita
Fridrichová, D. Návrh komunikační kampaně na polyfunkční komplex Rios. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně na seniorské by-ty, které vzniknou v polyfunkčním komplexu RiOS, který se začne stavět v roce 2025 v centru Brna. Na základě analýzy vnitřního prostředí, PESTE analýzy a SWOT analýzy budou vyhodnoceny vhodné propagační nástroje. Pomocí dotazní-kového šetření bude definován segment, na který komunikace cílí. Výstupem bude návrh forem komunikace a reklamních sdělení, kalkulace nákladů realizace a časový harmonogram kampaně.
Role komunikační strategie v neziskovém sektoru
Hlavatá, Aneta ; Vránová, Miriam (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Nové organizace občanské společnosti jsou ty, u kterých došlo nejčastěji ke komercionalizaci. Salamon (2005) hovoří o komercionalizaci v případě, že jsou organizace motivovány nabízet služby a produkty výhradně za účelem zisku. Komercionalizace prezentuje jako pronikání tržních principů, kultury a uvažování do neziskového sektoru. K tomuto jevu u OOS dochází za účelem získání finanční nezávislosti a legitimizace. Na druhé straně Centrum pro výzkum veřejného mínění (2019) uveřejnilo zprávu, ve které bylo zjištěno, že se neziskové organizace ocitají na spodních místech v rámci výzkumu důvěryhodnosti ve vybraných institucích. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem mají OOS úspěšně komunikovat své aktivity ke svým stakeholderům za účelem posílení důvěryhodnosti vně, získání finanční nezávislosti a posílení firemní kultury. Výsledky výzkumného šetření, které zahrnovaly dotazníkové šetření, nevtíravé techniky a polostrukturované rozhovory, ukazují, že role komunikační strategie je ve vybrané NNO signifikantní. NNO každoročně strategii vypracovává i vyhodnocuje a zahrnuje do ní celý svůj organizační tým. Výsledky práce také poukázaly na prvky komercionalizace, které v organizaci lze spatřit. Procesy nastavené ve vybrané NNO jsou za účelem budování nejen dobrého jména u veřejnosti, což...
Efektivita komunikační kampaně PumaONE tour
Komárková, Monika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Efektivita komunikační kampaně PumaOne tour Cíle: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení pro rozvoj komunikační kampaně PumaFuture tour pro rok 2018, a to prostřednictvím vyhodnocení efektivity komunikační kampaně PumaOne tour 2017. PumaFuture tour je navazující akcí na PumaOne tour 2017. Metody: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúč astně ného pozorování a metodou analýzy dokumentů . Sbě r dat probíhal pomocí polo-strukturovaného rozhovoru s pracovnicí marketingového oddě lení společ nosti Puma Č R. Výsledky: V závě ru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikač ní kampaně , vyhodnocení její výsledné efektivity a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiň ovanými návrhy byla především změna rozložení nákladů pro firmu Puma a obchodního partnera, která umožní investovat více finančních prostředků do hodnotnějších cen, atraktivnějších aktivit a mediálních nosičů. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, efektivita, kvalitativní výzkum, Puma
Návrh komunikační kampaně pro přijetí eura v ČR: odhad finančních nákladů kampaně
Ševčíková, Kateřina
Předložená bakalářská práce je zaměřena na tvorbu komunikační kampaně pro možné referendum o přijetí eura v České republice. Bakalářská práce vychází ze zkušeností ze Slovenska a Estonska, kde euro již přijali. Bakalářská práce se také zaměřuje na průběh komunikační kampaně před irským referendem o Lisabon-ské smlouvě a Brexitu. Cílem bakalářské práce je navrhnout komunikační kampaň a její rozpočet.
Marketing communication strategy proposal of the non-profit organisation
Zelenská, Lucia
Účelem bakalářské práce je sestavení komunikační strategie pro občanské sdružení Zelená pre krajší svet. V první části práce jsou vymezeny teoretické poznatky týkající se marketingu a marketingové komunikace. Dále identifikuje pozici neziskových organizací na trhu, jejich charakteristiku a funkce. Druhá část práce vychází z analýzy primárních a sekundárních dat, kde primární data byla shromážděna pomocí vlastního marketingového výzkumu a formou dotazníkového šetření. Tato část práce je věnována představení vybrané organizace, jejich služeb a dosavadních aktivit s podrobným rozborem jejich mikroprostřdí a makroprostředí, na základě kterého je sestavena strategie podniku. Ta je dále podpořena a doplněna výsledkami marketingového průzumu. Na základě výsledků je navržen nový marketingový mix organizace a nová komunikační strategie ve formě komunikační kampaně.
Návrh komunikační kampaně pro slavný český hokejový klub
Bureš, Michal ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sportovním marketingem úspěšného českého hokejového klubu. V práci je po teoretickém vymezení pojmů využito analýz okolního prostředí vybraného subjektu a zhodnocení dosavadních marketingových aktivit, což dává základy pro následné osobní dotazování návštěvníků vybraného utkání a zejména kvantitativní dotazníkové šetření zjišťující postoje fanoušků k marketingové komunikaci klubu. Výstupem práce je konkrétní návrh komunikační kampaně pro vybraný hokejový klub na následující sezónu.
Efektivita komunikační kampaně PumaONE tour
Komárková, Monika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Efektivita komunikační kampaně PumaOne tour Cíle: Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení pro rozvoj komunikační kampaně PumaFuture tour pro rok 2018, a to prostřednictvím vyhodnocení efektivity komunikační kampaně PumaOne tour 2017. PumaFuture tour je navazující akcí na PumaOne tour 2017. Metody: V bakalářské práci byly použity speciální metody kvalitativního výzkumu. Analýza kampaně byla vypracována metodou případové studie, zúč astně ného pozorování a metodou analýzy dokumentů . Sbě r dat probíhal pomocí polo-strukturovaného rozhovoru s pracovnicí marketingového oddě lení společ nosti Puma Č R. Výsledky: V závě ru bakalářské práce bylo provedeno hodnocení komunikač ní kampaně , vyhodnocení její výsledné efektivity a zároveň byly vytvořeny návrhy na její zlepšení. Zmiň ovanými návrhy byla především změna rozložení nákladů pro firmu Puma a obchodního partnera, která umožní investovat více finančních prostředků do hodnotnějších cen, atraktivnějších aktivit a mediálních nosičů. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační kampaň, efektivita, kvalitativní výzkum, Puma
Návrh komunikační strategie společnosti Euro Frigo Praha
Feldová, Kristýna ; Král, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Návrh komunikační strategie společnosti Euro Frigo Praha má za cíl navrhnout komunikační kampaň přesně na míru potřebám a finančním možnostem vybrané společnosti. Společost Euro Frigo Praha, která na český trh dováží ryby a mořské plody, dosud nerozvíjela žádné rozsáhlé marketingové aktivity. Tato práce ma za cíl dokázat, že i malá česká firma s velmi omezeným rozpočtem, může realizovat efektivní komunikační kampaň, při volbě vhodného marketingového sdělení a komunikačního mixu.
Aplikace projektového řízení při tvorbě komunikační kampaně e-shopu
Bártíková, Ivana ; Borovička, Adam (vedoucí práce) ; Melechovský, Jan (oponent)
Metody projektového řízení se dají využít v mnoha oborech lidské činnosti. V této diplomové práci jsou aplikovány na tvorbu komunikační kampaně e-shopu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy projektového managementu a představeny etapy životního cyklu projektu. Hlavní náplní teoretické části je etapa plánování projektu se zaměřením na časovou analýzu a analýzy zdrojů, nákladů a rizika. Popsané metody a analýzy jsou v praktické části aplikovány na reálný projekt, tj. komunikační kampaň nově vzniklého e-shopu Motovidlo.cz, který nabízí různé produkty s potiskem. Závěrečná část práce pojednává o úspěšnosti projektu, naplnění cílů a doporučeních pro realizační tým projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.