Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Případová studie Festivalu otrlého diváka
Mandovec, David ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje bližší analýze Festivalu otrlého diváka. Teoretická část poskytuje základní terminologii zaměřenou na filmový turismus a marketingovou oblast doplněnou o filmovou teorii. Praktická část implementuje specifické prvky na reálnou situaci festivalu, rozebírá vývoj do současnosti, provoz a zejména jeho marketingové nástroje. Na základě informací čerpaných z rozhovoru a dalších zdrojů dochází k jeho zhodnocení, s využitím SWOT analýzy, a posléze navržení doporučení ke zvýšení efektivnosti.
Marketingová strategie pro kino Aero
Dvořáková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti služeb, konkrétně na příkladu pražského artového kina Aero. Hlavním cílem této práce je návrh na vylepšení stávající marketingové strategie kina. Praktická část práce představuje kino Aero, jeho historii, marketingový mix a SWOT analýzu jeho současné situace. Na základě profilu typického zákazníka, identifikovaného pomocí dotazníkového šetření, jsou navržena možná vylepšení marketingové strategie kina Aero.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.