Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Responsible brand management
Bolfová, Natálie
Bolfová, N. Odpovědný management značky. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá vzájemným vztahem mezi společenskou odpovědností firem a managementem značky v Českém kávovém průmyslu a je aplikována na lokální pražírnu kávy Rituale caffè. Hlavním cílem bylo na základě sekundární analýzy Českého kávového trhu s předními značkami, dvou dotazníkových šetření pro konzumenty kávy a zákazníky Rituale caffè, analýzy momentálních odpovědných aktivit, současných prvků značky a zvážení všech příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek, navrhnout doporučení pro její budoucí odpovědnější management značky. Mezi tato doporučení patří mimo jiné, aby Rituale caffè informovalo veřejnost o společenských a environmentálních problémech, se kterými se kávový trh setkává a zveřejňovalo jejich aktuální odpovědné chování. Dále pak vytvoření sloganu, změnu materiálu balení kávy, nebo v případě potřeby, zaměstnání znevýhodněných. Finální návrh je navržen i s výslednou kalkulací a zajišťuje odpovědnější management značky, vyšší povědomí o značce a vytvoření věrnostního programu.
Globální hodnotové řetězce v kávovém průymslu se zaměřením na Vietnam
Klumparová, Adéla ; Vlčková, Jana (vedoucí práce) ; Hnát, Pavel (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat způsob fungování globálních kávových hodnotových řetězců a nabyté poznatky následně aplikovat na případ kávového průmyslu ve Vietnamu. V úvodní kapitole je pozornost věnována nejprve institucionálnímu pozadí hodnotových řetězců, procesům řízení a postupům užívaným v zemědělsko-potravinářském průmyslu. Dále práce obsahuje analýzu globálních kávových hodnotových řetězců, včetně identifikace subjektů angažujících se v řetězci a jejich podílu na tvorbě přidané hodnoty. V následující kapitole je popsán vývoj světového trhu s kávou a produkce nejvýznamnějších světových producentů a vývozců kávy. Práce pojednává rovněž o tématu ekonomické a sociální udržitelnosti a vlivu globálních hodnotových řetězců na životní prostředí. Závěrečná část práce je zaměřena na postavení kávového průmyslu ve Vietnamu, na jeho strukturu a vývoj v posledních 40 letech. Zohledněno je rovněž problematické postavení drobných pěstitelů nebo příležitosti rozvoje místního kávového průmyslu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.