Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Experimentální metody hodnocení jízdního komfortu
Roleček, Jaroslav ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Suchý, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje především testování vozidel z hlediska jízdního komfortu. Popisuje průběh testování a druhy zkoušek. Dále popisuje jednotlivé veličiny, které se na kvalitě jízdy podílí.
Experimentální identifikace profilu vozovky
Baroš, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá především návrhem metodiky hodnocení nerovností vozovky, které ovlivňují jízdní vlastnosti automobilu a jízdní komfort. V úvodní teoretické části jsou probrány nejpoužívanější postupy a metody používané pro analýzu drsnosti vozovky ve světě. V rámci této diplomové práce bylo provedeno experimentální měření, při kterém byla získána data použitá při návrhu vlastní metodiky a zařízení pro analýzu profilu vozovky.
Systémy pro zlepšení bezpečnosti jízdy
Rektořík, Jiří ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Suchý, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na popis a měření charakteristických veličin, které ovlivňují jízdní komfort, a podílí se tím pádem na bezpečnosti při jízdě. Zabývá se nejen veličinami, ale také komfortem v kabině řidiče a optimálním nastavením jejich prvků.
Multibody model traktoru s odpruženou kabinou
Kadlec, Jakub ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odpružení kabin nákladních vozidel a traktorů. Popisuje současný stav odpružení kabin, metodiku měření a vyhodnocování jízdního komfortu. Na sestaveném multibody modelu traktoru jsou porovnány různé koncepce odpružení a je provedena citlivostní analýza parametrů majících vztah k jízdnímu komfortu.
Jízdní komfort
Plánka, Jakub ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Vančura, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou jízdního komfortu vozidla. Definuje způsoby hodnocení jízdního komfortu a navrhuje veličiny vhodné pro měření komfortu. Popisuje části vozidla, které se podílí na celkovém jízdním pohodlí a formuluje činitele ovlivňující vozidlo při pohybu.
Dorazy odpružení vozidel
Mikeš, Josef ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvořit matematický popis fungování dorazů odpružení vozidel. Existují dva základní typy dorazů, mechanický a hydraulický. Mechanický energii na konci zdvihu akumuluje, hydraulický mění zbytkovou energii na teplo. Pro porozumění problematice dorazů je v první části provedena rešerše zabývající se funkcí a současnými trendy v konstrukci dorazů. Součástí práce je zkoumání vlivu nastavení polohy dorazů a charakteristiky dorazů na chování vozidla. Prověření charakteristiky je provedeno pomocí změny intenzity náběhu síly a úpravou celkové tuhosti dorazů. Při současné změně počátku působení hydraulického a mechanického dorazu existuje poloha, ve které dochází ke zlepšení jízdních vlastností automobilu. Tuto polohu je při konstrukci dorazů výhodné využít. Výsledkem porovnávání různých variant je návrh sestavení dorazů odpružení pro konkrétní vozidlo. Vlivem působení hydraulického dorazu dochází k ohřevu tlumícího oleje, kontrolou disipované energie však lze konstatovat, že tento ohřev je zcela minimální.
Multibody model traktoru s odpruženou kabinou
Kadlec, Jakub ; Fojtášek, Jan (oponent) ; Blaťák, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou odpružení kabin nákladních vozidel a traktorů. Popisuje současný stav odpružení kabin, metodiku měření a vyhodnocování jízdního komfortu. Na sestaveném multibody modelu traktoru jsou porovnány různé koncepce odpružení a je provedena citlivostní analýza parametrů majících vztah k jízdnímu komfortu.
Experimentální identifikace profilu vozovky
Baroš, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá především návrhem metodiky hodnocení nerovností vozovky, které ovlivňují jízdní vlastnosti automobilu a jízdní komfort. V úvodní teoretické části jsou probrány nejpoužívanější postupy a metody používané pro analýzu drsnosti vozovky ve světě. V rámci této diplomové práce bylo provedeno experimentální měření, při kterém byla získána data použitá při návrhu vlastní metodiky a zařízení pro analýzu profilu vozovky.
Systémy pro zlepšení bezpečnosti jízdy
Rektořík, Jiří ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Suchý, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na popis a měření charakteristických veličin, které ovlivňují jízdní komfort, a podílí se tím pádem na bezpečnosti při jízdě. Zabývá se nejen veličinami, ale také komfortem v kabině řidiče a optimálním nastavením jejich prvků.
Experimentální metody hodnocení jízdního komfortu
Roleček, Jaroslav ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Suchý, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje především testování vozidel z hlediska jízdního komfortu. Popisuje průběh testování a druhy zkoušek. Dále popisuje jednotlivé veličiny, které se na kvalitě jízdy podílí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.