Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analytické metody v motorsportu
Růžička, Bronislav ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Čejka, Václav (oponent) ; Karpíšek, Zdeněk (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem disertační práce je navržení jednoduché analytické metody pro vyhodnocování jízdní dynamiky sportovních vozidel s návaznosti na možnost kvalifikovaného odhadu vlivů jednotlivých nastavovacích parametrů na celkovou změnu výkonnosti vozidla. V běžné praxi je obvyklé, že dochází k překrývání efektů způsobených změnami jednotlivých prvků nastavení vozidla pokud jsou tyto prováděny současně, což má za následek nesprávné či obtížně definovatelné stanovení postupů pro hodnocení a nasměrování dalších kroků při vývoji vozidla. Pro analýzu těchto vícedimenzionálních dat je pak zvolen přístup využívající lineárního regresního modelu (LRM). V práci je navržena základní filozofie metodiky s ohledem na specifika jízdní dynamiky vozidla, proveden experiment s definovanými vstupy včetně rozboru a způsobu interpretace získaných výstupů. Toto metodika bere rovněž v úvahu možnost obecného využití vícedimenzionální analýzy dat nejen v motosportu , ale také pro diagnostiku dynamického chování technických systémů, u nichž nalezení optimálního funkčního stavu závisí na víceparametrickém nastavení, jehož kombinace musí reflektovat rovněž častou změnu vnějších podmínek.
Vizualizace výsledků simulace jízdní dynamiky vozidla
Štefanec, Tomáš ; Kučera, Pavel (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu vizualizačního prostředí zobrazujícího pohyb vozidla. Dochází zde k propojení virtuální reality s prostředím Matlab/Simulink a jeho toolboxem 3D Animation. Základní parametry vozidla se dají jednoduše editovat pomocí aplikace vytvořené v softwaru Matlab. Společně s pohybem vozu jsou vykreslovány vybrané dynamické účinky. Vizualizace je řízena výsledky simulačních výpočtů nebo měření.
Analytické metody v motorsportu
Růžička, Bronislav ; Dočkal, Aleš (oponent) ; Čejka, Václav (oponent) ; Karpíšek, Zdeněk (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem disertační práce je navržení jednoduché analytické metody pro vyhodnocování jízdní dynamiky sportovních vozidel s návaznosti na možnost kvalifikovaného odhadu vlivů jednotlivých nastavovacích parametrů na celkovou změnu výkonnosti vozidla. V běžné praxi je obvyklé, že dochází k překrývání efektů způsobených změnami jednotlivých prvků nastavení vozidla pokud jsou tyto prováděny současně, což má za následek nesprávné či obtížně definovatelné stanovení postupů pro hodnocení a nasměrování dalších kroků při vývoji vozidla. Pro analýzu těchto vícedimenzionálních dat je pak zvolen přístup využívající lineárního regresního modelu (LRM). V práci je navržena základní filozofie metodiky s ohledem na specifika jízdní dynamiky vozidla, proveden experiment s definovanými vstupy včetně rozboru a způsobu interpretace získaných výstupů. Toto metodika bere rovněž v úvahu možnost obecného využití vícedimenzionální analýzy dat nejen v motosportu , ale také pro diagnostiku dynamického chování technických systémů, u nichž nalezení optimálního funkčního stavu závisí na víceparametrickém nastavení, jehož kombinace musí reflektovat rovněž častou změnu vnějších podmínek.
Vizualizace výsledků simulace jízdní dynamiky vozidla
Štefanec, Tomáš ; Kučera, Pavel (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu vizualizačního prostředí zobrazujícího pohyb vozidla. Dochází zde k propojení virtuální reality s prostředím Matlab/Simulink a jeho toolboxem 3D Animation. Základní parametry vozidla se dají jednoduše editovat pomocí aplikace vytvořené v softwaru Matlab. Společně s pohybem vozu jsou vykreslovány vybrané dynamické účinky. Vizualizace je řízena výsledky simulačních výpočtů nebo měření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.