Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv internetového marketingu na internetové mediální obsahy a jejich uživatele v českém mediálním prostředí
Rajtmajerová, Daniela ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Významy v předkládaných obsazích se nenacházejí pouze explicitně podané na povrchových úrovních, ale jsou budovány hluboko v lidské mysli v podobě nejjednodušších sémů - jednotek schopných přenášet význam (Černý a kol., 2004, str. 119). Diplomová práce "Vliv internetového marketingu na internetové mediální obsahy a jejich uživatele v českém mediálním prostředí" kvalitativně analyzuje vybrané vzorky marketingových obsahů pomocí sémiotické a narativní analýzy. Zatímco sémiotická analýza nám pomáhá interpretovat základní povrchové i hloubkové významy obsažené ve vizuálním i textovém kódu zkoumaných obsahů, za pomoci narativní analýzy zkoumáme příběhy, na kterých je vystavěn děj, snažíme se je interpretovat a spolu s výsledky sémiotické analýzy v nich hledáme obsažené mýty. Cílem aplikace obou metod je popis jednotlivých hloubkových významů a příběhů, na kterých jsou vystavěny jednotlivé komunikáty, a následně charakterizace internetového marketingového diskurzu v českém mediálním prostředí. Příběhy tvoří základ mezilidské komunikace, prostřednictvím příběhu jsme schopni uchovávat a přenášet významy. Příběhy zkoumaného vzorku obsahů byly shodně vystavěny na základním konfliktu (rozporu) a předávány posluchačům prostřednictvím vypravěče, který ovšem ve většině případů nebyl jasně oddělen od hlavní...
Proměny konzumace internetového obsahu podle typu zařízení
Libecajtová, Tereza ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Pokorný, Jan (oponent)
Práce se zabývá změnami ve způsobu konzumace internetového obsahu způsobenými novými typy zařízení, jako jsou především chytré telefony a tablety. V 2. kapitole následující po úvodu jsou tato zařízení představena, stejně tak jako i jejich uživatelé. Třetí a stěžejní kapitola nejprve pojednává o tom, jak se změnily činnosti, které jsme vykonávali již na PC či notebooku. V další části jsou představeny činnosti zcela nové, které se objevily až s chytrými telefony, jako jsou geolokační hry či mobilní taggování. Čtvrtá kapitola je zaměřena na mobilní internet v České republice. Součástí je vlastní výzkum/srovnání 100 nejnavštěvovanějších českých, přičemž hodnotícím kritériem bylo zjistit, jak jsou provozovatelé těchto webů připraveni na mobilní návštěvníky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.