Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace ve vybraném podniku
PROKEŠ, Tomáš
Cílem práce je analýza systému komunikace ve vybraném podniku a návrh změn pro zlepšení tohoto systému. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se vztahují ke komunikaci, které jsou následovány procesem a členěním komunikace. V praktické části je nejprve provedena charakteristika zkoumaného podniku XY. Poté je analyzován současný stav komunikace ve vybraném podniku pomocí řízeného rozhovoru s manažerem. Tato část je následována dotazníkovým výzkumem. Při tomto výzkumu byl zjištěn pohled zaměstnanců na kvalitu a spokojenost s komunikací. Na základě výsledků zjištěných při výzkumu budou společnosti navrženy možné změny, které by pozitivně ovlivnily aktuální stav komunikace.
Analýza komunikačních toků ve vybrané organizaci
Růžková, Michaela ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačních toků ve vybrané organizaci. Hlavním cílem je zjistit současný stav interní komunikace v této organizaci. Současný stav byl vyhodnocen pomocí analýzy komunikačních toků, forem a nástrojů, jejíž výsledky posloužily k identifikaci oblastí, kde se vyskytují komunikační problémy. Dílčími cíli je zjistit, zda jsou zaměstnanci dostatečně informováni, zda nejsou přehlceni informacemi či nejsou desinformováni. Poslední cílem práce je na základě identifikace problémových oblastí navrhnout doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení úrovně interní komunikace.
Podniková kultura mezinárodní firmy
Effenbergová, Veronika ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Primus, Radek (oponent)
Diplomová práce shrnuje teoretické poznatky o podnikové kultuře z několika úhlů pohledu různých autorů a na základě dotazníkového šetření a strukturovaných rozhovorů analyzuje podnikovou kulturu mezinárodní poradenské společnosti. Tuto společnost blíže představuje a popisuje její kulturu se zaměřením na její charakteristické znaky, interní a externí komunikaci a na vzájemnou spolupráci mateřské společnosti a jejích zahraničních zastoupení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.