Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní centra ve výuce fyziky - konkrétní aplikace
Razímová, Alice ; Drozd, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kekule, Martina (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit strukturovaný popis experimentů, spadajících do učiva středních škol, instalovaných v science centru iQpark v Liberci. Celkem bylo vybráno a popsáno 84 interaktivních exponátů, které byly rozčleněny do 6 hlavních témat a dále 23 podtémat. Popis každého z exponátů doplňují fotografie, náměty pro diskuzi se studenty, originální žákovský popis iQparku, případně video provedeného experimentu. Pro tento přehled pokusů byly vytvořeny webové stránky, na kterých je volně dostupný široké veřejnosti. Vytvořená databáze je určena především učitelům střední škol, kteří plánují se svými studenty cestu do iQparku. Text bakalářské práce čtenáře také seznámí s pojmem science centrum. Rovněž je zde popsán i vývoj science center v České republice.
Interaktivní technologie pro muzea: analýza a možnosti jejich implementace pro zvýšení motivace a zapojení návštěvníků
Pachlová, Jaroslava ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Wančová, Nina (oponent)
Práce se zabývá interaktivními technologiemi pro muzea a jejich vlivem na prožitek návštěvníků muzea. Teoretická část je zaměřená na prostředí muzea, muzejní edukaci a chování jeho návštěvníků. Je definován pojem interaktivita a popsán význam interaktivních technologií pro muzea. Jsou představeny technologie a příklady implementací v muzeích. V kapitole o designu interaktivních exponátů je nastíněn proces jejich návrhu, zásady designu a také na ně navázané komplikace. Záměrem praktické části je ohodnotit a porovnat vybrané muzejní interaktivní exponáty. Pro tyto potřeby byl použit aplikační rámec M-Dimensions.
Interaktivní centra ve výuce fyziky - konkrétní aplikace
Razímová, Alice ; Drozd, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kekule, Martina (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvořit strukturovaný popis experimentů, spadajících do učiva středních škol, instalovaných v science centru iQpark v Liberci. Celkem bylo vybráno a popsáno 84 interaktivních exponátů, které byly rozčleněny do 6 hlavních témat a dále 23 podtémat. Popis každého z exponátů doplňují fotografie, náměty pro diskuzi se studenty, originální žákovský popis iQparku, případně video provedeného experimentu. Pro tento přehled pokusů byly vytvořeny webové stránky, na kterých je volně dostupný široké veřejnosti. Vytvořená databáze je určena především učitelům střední škol, kteří plánují se svými studenty cestu do iQparku. Text bakalářské práce čtenáře také seznámí s pojmem science centrum. Rovněž je zde popsán i vývoj science center v České republice.
Prožitkové učení a interaktivní vzdělávací projekty a jejich význam pro vzdělávání žáků mladšího školního věku
KALMUSOVÁ, Ivona
Práce se zabývá významem učení se prožitkem pro rozvoj vzdělávání dětí mladšího školního věku. V teoretické části práce je rozebrána současná situace v českém školství, směry, kterými se ubírají snahy o inovaci, zaměřuje se i na další možnosti a výzvy, které s sebou modernizace českého školství přináší. Cílem výzkumného šetření je především analýza náhledu učitelů na přínos interaktivních vzdělávacích projektů ? tj. jejich cíle, zaměření, obsah a pojetí akcí, v tomto případě interaktivních výstav doplňujících tradiční školní výuku. Zároveň sleduje aktivitu spojenou s informovaností oslovených učitelů v oblasti využívání netradičních metod vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.