Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
Návrhy marketingové strategie firmy
Trtílková, Lucie ; Glatzová, Hana (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce konkrétně rozebírá metody propagace výrobků, význam marketingového oddělení ve firmě a způsoby měření efektivnosti propagace. Dále analyzuje dosavadní marketingovou strukturu společnosti Tescan, s.r.o. a obsahuje doporučení a návrhy pro tuto firmu na zlepšení současné situace.
E-marketing v slovenských a českých diva dlách
Kánová, Mária ; JEŽEK, Vlastimil (vedoucí práce) ; SULŽENKO, Jiří (oponent)
KÁNOVÁ, Mária: E-marketing v slovenských a českých divadlách. [Diplomová práca] ? Akadémia múzických umení v Prahe. Divadelná fakulta; Katedra divadelnej produkcie. ? Vedúci magisterskej práce: Mgr. Vlastimil Ježek Predkladaná diplomová práca sa zaoberá marketingom na internete a jeho využitím v divadelnom prostredí. Opisuje vzťah internetu a marketingu, obsah, rolu a definíciu e-marketingu a poukazuje na základné špecifiká marketingu divadiel. Hlavná časť je zameraná na podrobný rozbor jednotlivých nástrojov marketingového mixu na internete a podanie príkladov ich možného využitia v divadlách. Práca môže poslúžiť marketingových stratégií pre prostredie internetu. Cieľom práce je zmapovať súčasný stav e-marketingu v slovenských a českých divadlách a poukázať na možné príležitosti do budúcnosti. najmä divadlám ako teoretické východisko

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.