Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
LIMITY ZVYŠOVÁNÍ ÚČINNOSTI MOTORU S VNITŘNÍM SPALOVÁNÍM
Vondrák, Adam ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Vopařil, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem vlivů na celkovou účinnost motoru s vnitřním spalováním, přibližuje hranice jejího zvyšování a nabízí přehled vybraných technologií, které jsou toho času ve vývoji a mají potenciál do budoucna snížit spotřebu paliva či produkci škodlivých emisí.
Zástavba motoru AR64304
Kubiš, Vojtěch ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zástavbou motoru AR64304 do vozidla Alfa Romeo 75. Hlavním cílem této práce je návrh výfukového systému pro zmiňovaný motor usazený v motorovém prostoru. Při návrhu výfukového systému je dbáno na snížení hluku a emisí na přípustné hodnoty, stejně tak je cílem navrhnout výfukový systém s udržením nebo zvýšením výkonových parametrů původního motoru. Pro simulaci motoru používám program Lotus Engine Simulation s využitím dat získaných z měření hlavy motoru na profukovačce a dat získaných při sejmutí profilu vačkového hřídele. Výstupem práce jsou především konstrukční parametry výfukového systému. V práci uvádím také technické specifikace a řešení použité na motoru AR64304 a také kroky nutné k provedení zástavby motoru.
Hlava zkušebního jednoválcového motoru
Lesák, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o konstrukčních řešeních spalovacích prostorů a sacích kanálů zážehových spalovacích motorů včetně jejich základních vlastností. Součástí práce je experimentální měření reálného sacího kanálu motoru Mikron III. Dále popisuje tvorbu 3D modelu pro CFD simulace proudění, návrhy optimalizace pro zvýšení plnící účinnosti motoru a zhodnocení výsledků.
Návrh a optimalizace sacího a výfukového potrubí zážehového motoru
Chuchma, Ondřej ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukční návrh a optimalizaci sacího a výfukového potrubí motoru C20XE. Jedná se čtyřválcový zážehový motor o zdvihovém objemu 2 l, jenž byl vyráběn automobilkou Opel. Tento agregát je určen pro zástavbu do automobilu Opel Astra F, který je stavěn k závodním účelům. Pro optimalizaci rozměrových parametrů je použit software Lotus Engine Simulation, jenž simuluje jednorozměrné proudění plynů v potrubí. 3D CAD modely jsou provedeny v programu Pro ENGINEER.
VD Vlachovice – betonová tížní hráz
Juriga, Jan ; Šulc, Jan (oponent) ; Zachoval, Zbyněk (vedoucí práce)
V rámci této bakalářské práce byl zpracován alternativní návrh betonové tížní hráze VD Vlachovice, k již existujícímu návrhu zemní sypané hráze. Rovněž byl proveden návrh vypouštěcího, odběrného a bezpečnostního objektu. Úvod práce zahrnuje popis lokality a vyhodnocení místních podmínek. V další části je řešena stabilita hráze a únosnost podloží. Dále byl proveden návrh vypouštěcího, odběrného a bezpečnostního objektu. Část práce se také zabývá transformační schopností vodního díla. Na závěr byla vytvořena výkresová dokumentace a zjednodušený trojrozměrný model hráze. Podklady potřebné pro zpracování práce mi byly poskytnuty společností AQUATIS a.s. se svolením Povodí Moravy, s.p.
Chlazení stlačeného vzduchu pro spalovací motor kategorie CDS SEMI-PRO
Novozámský, Richard ; Bazala, Jiří (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nového systému chlazení stlačeného vzduchu pro přeplňovaný motor použitý v kategorii závodu CDS Semi-Pro. První část práce je zaměřená na analýzu vnějších podmínek ovlivňující návrh systému. Druhá část se věnuje simulacím výkonových parametrů motoru. Ve třetí části je proveden návrh dvou nových systémů a návrh metodiky testování. Poslední část se věnuje zpětnému dosazení reálných parametrů do výpočtového modelu, ověřením výsledků a zhodnocením navržených systémů.
Přehled sacích systémů traktorových motorů
Pacovský, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Hlavním zaměřením práce je zpracování textové a obrázkové dokumentace zařízení týkajících se sacích systémů používaných u dnešních traktorů. Autor se nejprve zaměřuje na uvedení jednotlivých částí sacího systému a jejich detailní popis funkce doprovázený obrázkovou dokumentací. Poté je zpracován samostatný přehled sacích systémů traktorů od různých světových značek jako jsou Case IH, Deutz – Fahr, John Deere, Massey Ferguson a New Holland. U každého představitele své značky je uveden přehled a obrázkový doprovod jeho nejvýznamnějších částí týkajících se nasávání vzduchu do motoru. Veškerá obrázková dokumentace přehledu sacích systémů je zhotovena pomocí fotografií vytvořených fotoaparátem u prodejců jednotlivých traktorů a pokud tato dokumentace nepostačila, byla využita fotodokumentace z www stránek prodejce. Tato bakalářská práce má nastínit postupný vývoj jednotlivých zařízení u sacích systémů. Případně může být využita k rozvíjení dalších výzkumných projektů.
Úprava motocyklového zážehového motoru
Poulíček, Matěj ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o možných úpravách čtyřdobých motocyklových zážehových motorů za účelem navýšení výkonových parametrů. Dále se zabývá úpravou motoru Aprilia Leonardo 250 z 2 ventilové varianty na 4 ventilovou, simulací tohoto motoru a navrženého řešení v GT SUITE. Pozornost je také věnována pevnostní kontrole klikového mechanismu stroje.
Zvýšení plnicí účinnosti zážehového motoru na CNG o výkonu 140 kW
Hadrava, Martin ; Vančura, Jan (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu proudění pracovní náplně v přeplňovaném motoru na CNG. Metodou výzkumu je reverzní inženýrství. Sací kanál je odlit a poté naskenován 3D skenerem ATOS. CAD model je vytvořen v programu Creo Parametric 2.0. Vytvořeným interaktivním modelem je simulováno proudění v CFD programu Star CCM+. Sací systém je modifikován pro zvýšení plnicí účinnosti motoru.
Úprava motoru Babetty
Poulíček, Matěj ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o jedné z možných úprav dvoudobého jednoválcového motoru Babetta 210 pro zvýšení výkonových parametrů. Dále o vyráběných typech motorů mopedů Babetta se zaměřením na jejich přednosti a nedostatky. Pozornost je hlavně věnována možným konstrukčním změnám pro odstranění nedostatků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.