Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Commented Translation: Measurements in Electrotechnics and Audiotechnics
Šustrová, Pavlína ; Krhutová, Milena (oponent) ; Kotásek, Miroslav (vedoucí práce)
The concern of this thesis is a commented translation of an instructional text used in university courses Measurement in Electrical Engineering and Measurement in Audio Engineering. The translation was created for the use of future foreign students attending said courses. The commentary puts forth the reasoning behind the motivation to carry out the translation, views and theories applied during the translation process, encountered issues and their individual solutions, including specific examples, as well as a brief linguistic study of the text. In addition to the translation, this thesis describes the concept of glossaries that would accompany each set of instructions in the text. The final product of the translation is ready to be assessed to be an official study material.
Commented Translation: Measurements in Electrotechnics and Audiotechnics
Šustrová, Pavlína ; Krhutová, Milena (oponent) ; Kotásek, Miroslav (vedoucí práce)
The concern of this thesis is a commented translation of an instructional text used in university courses Measurement in Electrical Engineering and Measurement in Audio Engineering. The translation was created for the use of future foreign students attending said courses. The commentary puts forth the reasoning behind the motivation to carry out the translation, views and theories applied during the translation process, encountered issues and their individual solutions, including specific examples, as well as a brief linguistic study of the text. In addition to the translation, this thesis describes the concept of glossaries that would accompany each set of instructions in the text. The final product of the translation is ready to be assessed to be an official study material.
Chemická termodynamika ve výuce chemie na vyšším gymnáziu
Tříska, Jan ; Teplý, Pavel (vedoucí práce) ; Šmejkal, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výuku chemické termodynamiky na čtyřletém gymnáziu nebo v odpovídajících ročnících víceletého gymnázia. Teoretická část práce se zabývá analýzou současně platných kurikulárních dokumentů, východiskem je Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Následně na několika příkladech Školních vzdělávacích programů uvádí, v jakém rozsahu se vyučuje chemická termodynamika, a do kterých ročníků je toto téma zařazeno. Součástí je i recenze nejpoužívanější středoškolských učebnic. Předmětem praktické části práce jsou učební texty připravené pro výuku chemické termodynamiky na vyšším gymnáziu, které jsou určeny žákům jako studijní materiál namísto učebnice. Tyto učební texty jsou vytvořeny tak, aby byly reálně využitelné při výuce chemie na vyšším gymnáziu v povinných i volitelných předmětech. Obsahují stručný výklad učiva a učební úlohy, které podporují žáky k aktivitě při hodinách. Mají všechny náležitosti středoškolské učebnice a detailně prezentují veškeré středoškolské učivo chemické termodynamiky a termochemie. Oba učební texty obsahují ve svém závěru i a autorská řešení úloh pro učitele.
Východní Afrika - učební text pro 2. stupeň ZŠ
KALVAS, Daniel
Cílem diplomové práce je návrh učebního textu o regionu Východní Afrika pro 2. stupeň základních škol. Vlastní učební text vychází z platných vzdělávacích dokumentů a didaktického zhodnocení aktuálních učebnic a pracovních sešitů určených pro tento stupeň škol. Diplomová práce zahrnuje též metodiku didaktické analýzy učebnic a metodiku tvorby učebního textu, pracovního sešitu a slovníčku pojmů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.