Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analogie a rozdílnost bruslení na ledové ploše a inline bruslení a jejich vzájemné využití při výuce.
Ondráčková, Markéta ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Kainová, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá shodou a rozdílností mezi inline bruslením a bruslením na ledě. V teoretické části přibližuji oba typy bruslení. Popisuji zde dělení těchto sportů, základní vybavení, bezpečnost a také metodiku obou bruslařských typů. V teoretické části se dále nachází kapitola o vhodnosti bruslení ve vztahu k věku dítěte. V praktické časti ověřuji jednotnou metodickou řadu, kterou jsem navrhla pro oba typy bruslení. Hlavním cílem práce je porovnat nácvik techniky inline bruslení a bruslení na ledě z pohledu jejich shodnosti a odlišnosti. Dílčími cíli jsou zjistit, zda je možné přenést naučené dovednosti z jednoho typu bruslení na druhý, zjistit, zda lze navrhnout jednotnou metodiku pro urychlení zvládnutí základních požadavků. Dále pak prozkoumat vliv metodik výuky bruslení na ledě a inline bruslení na úroveň dovedností při přechodu na druhou techniku bruslení. V práci jsou použity metody: metoda pozorování, experimentální metoda, posuzovací stupnice a aritmetický průměr. Z výsledků práce vyplývá, že oba způsoby bruslení jsou si velmi podobné, tudíž jeden typ může sloužit jako průprava pro druhý typ bruslení a opačně. Práce také potvrzuje, že lze navrhnout jednotnou metodickou řadu pro oba způsoby bruslení.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.
Využití ochranných prostředků a preventivních opatření při volnočasových aktivitách dětí, mládeže a dospělých
ŠERÁ, Vendula
Tato bakalářská práce popisuje využití ochranných prvků u vybraných aktivit (inline bruslení, cyklistika, lyžování, snowboarding). Teoretická část se zabývá rozborem odpovídající literatury a seznamení s daným tématem. Jsou zde popsány ochranné prvky, které mohou být využívány a důležitá bezpečnostní opatření. V praktické části jsem se snažila osvětlit odpovědi na otázky: Jaké bezpečnostní prvky jsou nejpoužívanější. Jaké jsou důvody jejich používání či nepoužívání. A jako poslední, jaké jsou rozdíly v používání bezpečnostních prvků z hlediska věku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.