Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodiče jako spoluaktéři inkluzivního vzdělávání
Seltenhoferová, Klára ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním, konkrétně rodiči jako spoluaktéry inkluzivního vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jakou roli zaujímají rodiče ve spolupráci se školou s inkluzivním pojetím, jaké mají názory na inkluzi, a přispět tak k aktuálnímu tématu inkluzivního vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na současné změny v oblasti inkluzivního vzdělávání, na sociální heterogenitu v inkluzivní škole, na vzdělávací přístupy a potřeby v inkluzivním vzdělávání a na učitele a rodiče jako aktéry inkluzivního vzdělávání. Praktická část obsahuje případové studie ve třech vybraných školách s inkluzivním vzděláváním v Praze. Součástí případových studií jsou rozhovory s učiteli a rodiči o zapojování rodičů do inkluzivního vzdělávání.
Rodiče jako spoluaktéři inkluzivního vzdělávání
Seltenhoferová, Klára ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Běhalová, Andrea (oponent)
Diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním, konkrétně rodiči jako spoluaktéry inkluzivního vzdělávání. Cílem práce je zjistit, jakou roli zaujímají rodiče ve spolupráci se školou s inkluzivním pojetím, jaké mají názory na inkluzi, a přispět tak k aktuálnímu tématu inkluzivního vzdělávání. Teoretická část se zaměřuje na současné změny v oblasti inkluzivního vzdělávání, na sociální heterogenitu v inkluzivní škole, na vzdělávací přístupy a potřeby v inkluzivním vzdělávání a na učitele a rodiče jako aktéry inkluzivního vzdělávání. Praktická část obsahuje případové studie ve třech vybraných školách s inkluzivním vzděláváním v Praze. Součástí případových studií jsou rozhovory s učiteli a rodiči o zapojování rodičů do inkluzivního vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.